Onks 160 euroa kallis 4d ultra?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tyttöjen äiti
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja KYRSÄ:
mä maksoin 4d-ultrasta 22? :D Olivatkin yllätyksekseni hommaneet äitipolille 4d-laitteet ja halusivat testata niitä just silloin kun mä olin siellä joskus rv 23 paikkeilla...

mulla kävi sama juttu.... menin päivystys aikana äitipolille, ja kun ei ollut kiire ja laite oli just tullu, niin halusivat testata sitä.... 40min ultrasivat ja antoivat ison läjän kuvia mukaan.... ja hinta oli myös sen 22e... :D

Alkuperäinen kirjoittaja vipititi:
Jos on pelkkä huulihalkio,niin voin ainakin meidän kohdalla sanoa,että ei vaikuttanut meidän elämään millään tavalla. ja kun se kauhulla odottamani leikkaus oli ohi,niin helpotti. luultavasti tulee jotain hampaiden suoristusta,mutta muuten ei meidän elämään vaikuta mitenkään.
toivotaan,että teillä näkyy 4d:ssä mahdollisimman paljon ja asiat selviävät. voimia sinne
:hug:

Hei :) Mulla on itselläni huuli-ja suulakihalkio.Nyt aikuisena ja korjausleikkaukset läpikäyneenä ei mitään vaikutusta elämään.Huulta on korjailtu,nenää on korjailtu ja leukaluita siirrelty et saatiin purenta kohdilleen,mut nyt elämä hymyilee ja minä myös :D

Alkuperäinen kirjoittaja vuosi-79:
Alkuperäinen kirjoittaja vipititi:
Jos on pelkkä huulihalkio,niin voin ainakin meidän kohdalla sanoa,että ei vaikuttanut meidän elämään millään tavalla. ja kun se kauhulla odottamani leikkaus oli ohi,niin helpotti. luultavasti tulee jotain hampaiden suoristusta,mutta muuten ei meidän elämään vaikuta mitenkään.
toivotaan,että teillä näkyy 4d:ssä mahdollisimman paljon ja asiat selviävät. voimia sinne
:hug:

Hei :) Mulla on itselläni huuli-ja suulakihalkio.Nyt aikuisena ja korjausleikkaukset läpikäyneenä ei mitään vaikutusta elämään.Huulta on korjailtu,nenää on korjailtu ja leukaluita siirrelty et saatiin purenta kohdilleen,mut nyt elämä hymyilee ja minä myös :D

En usko,että tuohon meidän tyttöönkäämme tuo asia tulee sen kummemmin vaikuttaa. sen olen huomannut,että ainakin yksi hammas kasvaa toisen alta. mutta se on luultavasti normaalia. näin husuksessa sen verran "hurjia" tapauksia,että meidän tytöllä ei ollut mitään.
nykyään saadaan korjattua vaikka mitä ja vielä todella siististi.

Yhteistyössä