Onkos täällä muita kenellä synnytystä ennakoivat oireet on kesänyt ikuisuuden?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja turhautunut
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

turhautunut

Vieras
Siitä on nyt kolme viikkoa kun limatulppa alkoi irtoamaan ja paikat olivat silloin jo vähän auki, pehmenneet ja lyhentynyt. Samaan aikaan alkoi menkkajuilinnat alavatsalla ja selässä. Harjoistussupistuksia on ollut TODELLA paljon jo raskauden puolesta välistä. Tuolloin kolme viikkoa sitten alkoi myös yöunet muuttumaan todella lyhyiksi ja katkonaisiksi. Nyt on viimeiset kolme päivää ollut käynnissä "suolen tyhjennys". Miten pitkän kaavan mukaan nämä synnytystä ennakoivat oireet oikein voi tulla???

Onko täällä muita, kenellä nämä "oireet" ovat ottanee aika pitkänkin aikaa?
Miten pitkään sitä on sitten loppupeleissä kestänyt? Entä miten synnytys on mennyt - onko se mennyt ihan yhtä pitkän kaavan mukaan kuin oireetkin vai onko edes siinä puuhassa päässyt sitten helpolla?

Alkaa tosissaan väsyttämään tämä jatkuvat kipu, särky ja nukkumattomuus :( Kotona pyörii kaiken lisäksi vielä taapero niin ihan turha on edes yrittää ottaa torkkuja päivällä...

minulla on kestäny aina pitkään ennakoivat.. jos jonkin moiset oireet.. mut synnytys on ollu todella nopea toista menin synnyttämään olin auki7cm.. tunninpäästä oli tyttö syntyny :)

Minulla on takana viis synnytystä ja kaikki oleet erillaisia.
Yks ei ollu laskeutunu ollenkaan ja paikat oli kiinni loppuun asti. Ei mitään ennakoivia koko aikana. Ja poika synty auhdilla ja tosi raju synnytys takana. rv41
Yks olis sit et rv 35 supisteli ja paikat jo auki ja ihan kauhee loppu aika oli. synty myös rv41 ja tosi pitkä ja pitkäveteinen synnytys. Ei millään tahtonu edetä.

ap.lle oletko ottanu panadolia? Mä sain aina torkuttua silloin ku laitoin lapsen nukkuun tai otin viereen lukemaan sängylle tai legoja tekemään. Aina sellaset 10 minsaa sai torkkua.

Kiitos kovasti vastauksistanne!

Tuo nopean synnytyksen mahdollisuus on käväissyt mielessä, mutta en ole sitä sitten sen enempää miettinyt, kun ensimmäistä sain kuitenkin synnyttää yli 13 tuntia. Voihan se tosiaan hyvinkin olla, että kun kunnon supistukset alkaa niin paikat on jo hyvinkin kypsät kun näitä oireita on jo niin pitkään kerta kestänyt...

Kun teillä (nopeat synnyttäjät) on sitten vihdoin ne oikeat supparit alkaneet niin onko ne tullut millä tahdilla? Onko siis tullut heti tyyliin 5 minuutin välein? Vai onko ne lähteneet tulemaan 10 minuutin välein niin kuin normisynnytyksessä? Miten osasitte lähteä ajoissa laitokselle?

Yhteistyössä