Onkos täällä marjaimmeisiä? Joko ootte käyneet?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja poppaliina
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

poppaliina

Aktiivinen jäsen
07.03.2008
7 502
1
36
Addis Ameeba
Onko löytynyt mustikoita ja ootteko jo käyneet keräilemässä? Mä kävin pari koneellista pikasesti keräämässä tänään siis eilen =) Lapset pyöri mukana ja ukko jäi autoon flunssaansa hoitamaan.
Tyttö kävi pissalla metsässä ja pikkarit meni pissaan joten me jätettiin ne sinne metsään. Toivottavasti ei kukaan niitä löydä, voi vähän ihmetellä :laugh:

Harmitti kun jäi paljon vielä keräämättä, mutta pakko oli lähteä kun ötökät oli kimpussa kun unohdin laittaa myrkkyä. Pitää mennä uudestaan. Jospa noista nyt sais edes yhden mustikkapiirakan :)

Entäs sienet, ootteko löytäneet kanttarelleja? Mä en tiedä mistä etsis kun en täällä tunne yhtään sellaista paikkaa enkä varmaks tiedä missä ne viihtyy. Mutta olis siis ihana löytää ja paistaa pannulla, nammm :heart:

En ole käynyt. Jokos ne on kerinny kypsyä? Mansikoissa ei ainaan tuolla puutarhassa ole vielä edes kunnon raakileit. Tosin puna- ja mustaherukkapensaassa on jo marjoja ja omenpuussakin näkyi eilen omenanalkuja.

Toisaalta en tiedä uskallanko mennä mettään kun karhu on nähty 15 km päässä meidän talosta ja meidän mettä on 8 km päässä paikasta.

Alkuperäinen kirjoittaja poppaliina:
On niitä ihan kivasti jo noita mustikoita ainakin täällä keski-suomen korkeudella. Osa on vielä raakileitakin eli vielä kerkee mukavasti keräilemään.
Karhuja ei olis kiva kohdata :o

Ai, no ehkä sitten vois käydä mettässä kattomas. Tosin vain ihan auton likeltä poimia niin voi juosta sitten sinne :D Itse asun samalla korkeudella mut rannikolla.

Alkuperäinen kirjoittaja marja:
Eikä sulle kukaan kanttarellipaikkaansa kertois..

Ei tietenkään, mutta piti ottaa selvää missä ne parhaiten viihtyy. Ja itsehän se salainen paikka on kiva löytää, jota ei sitten muille paljastetakaan. :saint:

Tänään löydettiin lakkoja, tosin liian vähän. Mustikat on ihan mahtavia tänä vuonna! Ei muuta kuin keräilemään ettei miljoonat jää metsiin mätänemään ;)

Yhteistyössä