onkos täällä jollain kokemuksia cabaser-lääkkeestä?

Pakko nostaa ja kysellä, että olisko jollain kokemuksia?

Aloitin itse lääkkeen maanantaina-iltana, tiistaiaamuna oksentelin hieman ja nyt iski mulle itselleni pahin sivuoire; unettomuus. Tää on jotain ihan kauheeta, kamala tärinäkin koko ajan päällä. Ei tule uni ei sit millään, nytkin oon valvonu reilun vuorokauden nukkuen sitä ennen vain kolmen tunniin yöunet...

Itsellä aika pieni annos, 1/2 tablettia viikossa, ei mitään sivuoireita. Pitää vaan ottaa illalla ennen nukkumaan menoa ja ruuan kanssa.

Hyvin on kyllä lääke tehonnut.

[QUOTE="Liisa";23783655]Itsellä aika pieni annos, 1/2 tablettia viikossa, ei mitään sivuoireita. Pitää vaan ottaa illalla ennen nukkumaan menoa ja ruuan kanssa.

Hyvin on kyllä lääke tehonnut.[/QUOTE]

Sama. Ei ole ollut mitään oireita vaikka joskus on pitänyt syödä 1 tabletti viikossa. En ole miettinyt mihin kellonaikaan sen otan enkä yleensä ota ruuan yhteydessä.

Tän hetkinen annos on 1/2 tablettia joka toinen viikko, ja lääkettä syöny noin 7 vuotta.

Minulla vaihdettiin lääkettä parlodelistä tähän cabaceriin prolaktaanin liikatuotannon takia. Onko muilla samaan vaivaan vai mihinkä muuhun? Lääkkeiden välillä kuitenkin eroa jonkin verran, että vaikuttavatko samalla tavalla...

Hei! Minulla vaihdettiin juuri Parlodel Cabaceriin, koska aiempi ei laskenut prolaktiinin tuotantoa riittävästi. Ei vielä kokemuksia sivuvaikutuksista, olen käyttänyt Cabaceria n.2vko annostuksella 1tbl/vko. Milloin olette huomanneet sivuvaikutusten alkaneen?

Kaipaisin kokemuksia kyseisestä lääkkeestä. Onkos mitä sivuvaikutuksia ilmennyt?

Hei!
Minulla todettiin aivolisäkkeen kasvain viimevuonna, prolaktiini oli noin. 1 000 viitearvo miehillä 300 ja naisilla 500 max. Testosteroni oli 0,5 viitearvot kait jotain 15-40 välillä. Otan Cabaser puolikkaan kerran viikossa.
Itselläni on seksuaalisia haluja enemmän kuin ennen sekä usein tulee pippelistä tosi kirkasta liimamaista nestettä en osaa sanoa sen alkuperää, käytän housussa ohutta kuukautis sidettä, tulee joskus siteen reunan ylikin, tosi, tosi ärsyttävää.
Ongelmana on myös suurentunut eturauhanen.

Yhteistyössä