Onkos täällä enään ketään? :)

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Lilja1
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
:) luulin että oon ainut joka vaan valvoo täällä.
pitäskö käydä hakee lääkäriltä unilääkkeitä, kun ei tästä tuu mitää kun ei unta saa :D

Njäh. Vaikka olisitkin nukkunut tämän yön, huomenillalla sua olisi väsyttänyt kuitenkin. Sama juttu syömisen kanssa...huomenna on joka tapauksessa nälkä, vaikka miten tänään mättäisit napasi täyteen.

unilääkkeenä toimii parhaiten kun jättää yhden yön unet välistä kokonaan ja menee seuraavana iltana normaaliin aikaan nukkumaan. jos ei toimi niin sitten lääkärille.

Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita;22098428:
Njäh. Vaikka olisitkin nukkunut tämän yön, huomenillalla sua olisi väsyttänyt kuitenkin. Sama juttu syömisen kanssa...huomenna on joka tapauksessa nälkä, vaikka miten tänään mättäisit napasi täyteen.

niin kai sitten :D

Alkuperäinen kirjoittaja päätön;22098432:
unilääkkeenä toimii parhaiten kun jättää yhden yön unet välistä kokonaan ja menee seuraavana iltana normaaliin aikaan nukkumaan. jos ei toimi niin sitten lääkärille.

Toi on ihan totta.

Alkuperäinen kirjoittaja päätön;22098432:

No oon kokeillu tota tosi monta kertaa. Se saattaa toimia ehkä jonkun aikaa, mutta ei mee kauaan kun unirytmi menee taas vituiks. Noo, mulla on kyllä aina ollu tää unirytmi iha perseestä... :D

Yhteistyössä