oletteko olleet viihteellä niin, että taapero on isänsä kanssa kotona

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja kk
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
K

kk

Vieras
ja isän pitäs lähtee aamulla suht aikasin töihin.

vai viettekö lapsen muualle hoitoon?

mulla ehkä tämmönen tilanne huomenna, ja lapsen pitäs jäädä isänsä kanssa kotiin mutta mietin et jos lapsi ei anna isänsä nukkua yöllä ( hampaita tulossa ) ja kuitenki aamulla pitäs jaksaa töihin lähtee ja miten ite jaksaa heti aamusta herätä lapsen kanssa :)

miten olette selvinneet? :)

No miten ajattelet että itse jaksat aamulla herätä lapsen kanssa ja olla lapsenhoitokunnossa jo kovin aikaisin? Mä en lähtis, mua ei kyllä sais hereille jos myöhään laittais nukkumaan :ashamed:

En jaksaisi.
Olen aina ollut (ne pari kertaa) poissa kotoa yötä, että saan varmasti nukkua rauhassa seuraavana aamuna.
En haluaisi että kukaan kovin krapulainen hoitaisi mun lastani.

Nois tilanteis viedään kyl muualle hoitoon jos kotiin tulisin 4 maissa aamulla ja 7 aikaan pitäisi herätä lasta hoitamaan, en kyl sellaista kidustusta suostuisi kokemaan :D
Järkevä ihminen joisi muutaman ja tulisi ajoissa kotiin et jaksaisi herätä lapsen kanssa...

Eeh, noh. Siis yksi yö sinne tänne, olethan sinäkin noussut joka aamu lastasi hoitamaan, vaikka kuinka väsyttäisi, ei siihen kukaan kuole.

Lähinnä se sinun oma jaksaminen aamulla on asia ihan erikseen, en kyllä lähde kenellekään suosittelemaan lapsenhoitoa kanuunassa. Laita mieluummin toisaalle yökylään ja nuku aamulla pitkään, että jaksat taas taaperon kanssa :)

No, juhlit vaan sitä rataa että,jaksat seuraavana päivänä skarppina. Mikäs ongelma tuo on? Voihan isä soittaa sut kotiin jos näyttää levoton yö olevan tulossa.

mulla sellanen tilanne että ei voi viedä muualle hoitoon.. mummit ja ukit varattu. iskän aknssa kootna ainut vaihtoehto. ja työpaikan pikkujoulut niin tekisi kyl kovasti mieli lähteä

Alkuperäinen kirjoittaja kielletty:
Eeh, noh. Siis yksi yö sinne tänne, olethan sinäkin noussut joka aamu lastasi hoitamaan, vaikka kuinka väsyttäisi, ei siihen kukaan kuole.

Lähinnä se sinun oma jaksaminen aamulla on asia ihan erikseen, en kyllä lähde kenellekään suosittelemaan lapsenhoitoa kanuunassa. Laita mieluummin toisaalle yökylään ja nuku aamulla pitkään, että jaksat taas taaperon kanssa :)

Samoilla linjoilla. Kamalaa koittaa krapulassa suoriutua =/

Alkuperäinen kirjoittaja n:
No, juhlit vaan sitä rataa että,jaksat seuraavana päivänä skarppina. Mikäs ongelma tuo on? Voihan isä soittaa sut kotiin jos näyttää levoton yö olevan tulossa.

oispa kiva lähtee vapaalle jos pitäs kokoajan miettii et saattaa joutuu lähtee kotii muksun vahdiks ja hoitajaks.minusta mieluummin muualle lapsi hoitoon jos mahdollista.

Alkuperäinen kirjoittaja ap:
mulla sellanen tilanne että ei voi viedä muualle hoitoon.. mummit ja ukit varattu. iskän aknssa kootna ainut vaihtoehto. ja työpaikan pikkujoulut niin tekisi kyl kovasti mieli lähteä

No sit lähdet ja juot sen varran että jaksat herätä pirteänä aamulla :) eihän siellä tarvitse pilkkuun asti kuitenkaan riekkua.

Tässä tapauksessa itse menisin vain alkuillaksi, viimeistään puolilta öin kotiin enkä joisi kuin muutaman, joten en olisi aamula krapulassa.

Minusta lapsen etu ei ole olla krapulaansa nukkuvan äidin tai isän kanssa kotona, eli vanhempi ei mene kännämään jos ei ole lapselle hoitoa myös seuraavaksi aamuksi.

Alkuperäinen kirjoittaja kk:

mulla ehkä tämmönen tilanne huomenna, ja lapsen pitäs jäädä isänsä kanssa kotiin mutta mietin et jos lapsi ei anna isänsä nukkua yöllä ( hampaita tulossa ) ja kuitenki aamulla pitäs jaksaa töihin lähtee ja miten ite jaksaa heti aamusta herätä lapsen kanssa :)

Olen ollut ja mulla taaperoita kaksi. Mies jaksaa hyvin ja lapset hoitui ihan samallatavalla kuin milloin muulloinkin on hoitunut, osataan hommat ihan samallatavalla. Mä en mieti sitä jos lapset valvottaakin yöllä, kyllä siitä selviää työssäkäyväkin jos joskus vähille unille jää, en niin usein viiheellä käy sentään että mitään isompaa haittaa aiheutuu.

Oikeastaan meidän yöunet on viimeiset 2 vuotta ollut rikkinäisiä, joten kaikki on tottuneet tilanteeseen. Ja mitä omaan jaksamiseen tulee niin hyvina amulla jaksaa vaikka viihteeltä tuleekin, siitä selviää kun ei vaadi liikaa itseltään. Nukkuu päikkärit lasten kanssa ja illalla ajoissa petiin, elämä on valintoja täys. Ja kuten sanottu, harvoin kun käy niin ei mitään ongelmaa.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:

Tässä tapauksessa itse menisin vain alkuillaksi, viimeistään puolilta öin kotiin enkä joisi kuin muutaman, joten en olisi aamula krapulassa.

Minusta lapsen etu ei ole olla krapulaansa nukkuvan äidin tai isän kanssa kotona, eli vanhempi ei mene kännämään jos ei ole lapselle hoitoa myös seuraavaksi aamuksi.

Emmä kyllä krapulassa nuku kun lapset on hereillä huh huh. Ylös vaan vaikka mikä olis :) Ja jos 5 kertaa vuodessa käy, niin onpas hirveää.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja kk:

Olen ollut ja mulla taaperoita kaksi. Mies jaksaa hyvin ja lapset hoitui ihan samallatavalla kuin milloin muulloinkin on hoitunut, osataan hommat ihan samallatavalla. Mä en mieti sitä jos lapset valvottaakin yöllä, kyllä siitä selviää työssäkäyväkin jos joskus vähille unille jää, en niin usein viiheellä käy sentään että mitään isompaa haittaa aiheutuu.

Oikeastaan meidän yöunet on viimeiset 2 vuotta ollut rikkinäisiä, joten kaikki on tottuneet tilanteeseen. Ja mitä omaan jaksamiseen tulee niin hyvina amulla jaksaa vaikka viihteeltä tuleekin, siitä selviää kun ei vaadi liikaa itseltään. Nukkuu päikkärit lasten kanssa ja illalla ajoissa petiin, elämä on valintoja täys. Ja kuten sanottu, harvoin kun käy niin ei mitään ongelmaa.

Krapula on vähän eri asia kuin tavallinen väsymys.

Aika monissa perheissä molemmat taaperon vanhemmat lähtevät aamulla töihin, oli lapsi sitten antanut nukkua yöllä tai ei. Miten ihmeessä niiden miesten yöunet on jotenkin erityissuojeluksessa... Itsekin jaksaa ihan hyvin, jos ei ole krapulassa.

Yhteistyössä