Onkos täällä äitejä jotka tykkää laulaa ?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Grace
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Grace

Aktiivinen jäsen
21.07.2007
6 911
3
38
Muutakin kuin suihkussa :D
Oletko käynyt koskaan lauluopetuksessa tai oletko ollut joskus jossain laulamassa ?
Mä tykkäisin niin paljon jos joskus pääsisi vähän opettelemaan laulua, oikeanlaista hengitystä ja tekniikoita.
Mulla on kokemusta kuoroista, lauluryhmistä ja olen muutamissa häissä ollut yksin laulamassa.
Mieleenpainuvin oli eräissä häissä kun lauloin kirkossa siellä yläparvella urkurin säestyksellä. Oli se vaan jännittävää :xmas:

Haluaisin kyllä... Siis opetusta. Rassaa kuulla, kuinka itse laulelee ohi nuottien. Toisaalta lasi punkkua parantaa vaivan, tai tukkii korvat. :saint:

minä en oo äiti vielä, mutta tykkään laulaa. vähän ukon kaverilta kysyin että jos jotain taustoja pääsisin laulamaan heidän bändiin, lupasi ainaki miettiä asiaaja ilmotella jos sellasia biisejä tulee joihin tarvis naisellista ääniskaalaa. Kovasti tahtoisin laulella mutta ei ole rohkeutta mennä esim. karaokeen laulamaan.

Mie kävin joskus laulutunneilla, ihan vaan huvin ja urheilun vuoksi. Ja parin bändijutun takia, joista ei sitten mitään sen kummempaa tullut enkä enää myöhemmin löytänyt aikaa treeneille vaikka kyseltiin :/ Noh, elämä on ja tätä nykyä mun yleisönä toimii ipana :D

Toisaalta lasi punkkua parantaa vaivan, tai tukkii korvat. :saint: [/quote]

No hemmetti tota on sitten varmaan toa punkkua pakko kokeilla, vaikken siitä pidäkkään, valkkarit eikä siiderit, ne ei anna mieluisaa lopputulosta :whistle:

Olen lapsuus ja nuoruusvuosina laulanut kuoroissa. Ja oikestaan ajatus kuorosta voisi houkuttaa minua vieläkin, jos vain aikaa olisi.
Nykyisin laulan lähinnä lapsille iltalauluja, sekä laulelen huomaamattanikin esim. siivoillessa.