Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Justiinsa:Alkuperäinen kirjoittaja Millipidetär:meille tuli kammo raatihuoneenkellaria kohtaan kun omistaja oli joskus tukussa ja osti vanhaa maksalaatikkoa ravintolaan, sanoi että lisää vaan kermaa siihen niin hyvää tulee :X
No joo joo... Ja sitten on ruoasta löytynyt varmaan vielä siimahäntä, tekohammas ja laastari....
Alkuperäinen kirjoittaja Millipidetär:Alkuperäinen kirjoittaja Justiinsa:Alkuperäinen kirjoittaja Millipidetär:meille tuli kammo raatihuoneenkellaria kohtaan kun omistaja oli joskus tukussa ja osti vanhaa maksalaatikkoa ravintolaan, sanoi että lisää vaan kermaa siihen niin hyvää tulee :X
No joo joo... Ja sitten on ruoasta löytynyt varmaan vielä siimahäntä, tekohammas ja laastari....
No, minä olen ainakin kiinnostunut tietämään mitä tapahtuu kulissien takana, ulvilassa on myös yksi firma mikä ostaa järjestelmällisesti kaikki vanhaksi menneet tuotteet tukusta noutopöytäänsä, boikotoin myös sitä.
Alkuperäinen kirjoittaja Millipidetär:Alkuperäinen kirjoittaja Justiinsa:Alkuperäinen kirjoittaja Millipidetär:meille tuli kammo raatihuoneenkellaria kohtaan kun omistaja oli joskus tukussa ja osti vanhaa maksalaatikkoa ravintolaan, sanoi että lisää vaan kermaa siihen niin hyvää tulee :X
No, minä olen ainakin kiinnostunut tietämään mitä tapahtuu kulissien takana, ulvilassa on myös yksi firma mikä ostaa järjestelmällisesti kaikki vanhaksi menneet tuotteet tukusta noutopöytäänsä, boikotoin myös sitä.
Alkuperäinen kirjoittaja Justiinsa:Alkuperäinen kirjoittaja Millipidetär:Alkuperäinen kirjoittaja Justiinsa:Alkuperäinen kirjoittaja Millipidetär:meille tuli kammo raatihuoneenkellaria kohtaan kun omistaja oli joskus tukussa ja osti vanhaa maksalaatikkoa ravintolaan, sanoi että lisää vaan kermaa siihen niin hyvää tulee :X
No, en ole tietty tuolla tukussa ollut paikalla, mutta jotenkin toi ajatus Raatihuoneenkellarista ja maksalaatikosta on sinänsä jo aika huvittava. Missäs se (vanhentunut) maksalaatikko olis siinä listalla? Fasaaninrinnan ja jääkellarinlohen välissä vai? Varmaan kaikki, jotka menee ko. paikkaan syömään, tilaa ihan intona maksalaatikkoa.
![]()