Onkos palstalla muita triathlonin suorittaneita?

Triathlon onnellisesti takana niin voipi kysellä onko muita?
Millaisilla matkoilla ja ajalla?

Itse kävin jokamies triathlonilla missä uintiosuus oli 200m, pyöräilyosuus 10km ja juoksuosuus 3km.

Oma kokonaisaika oli 59:01. Tavoitteet oli ajansuhteen alle tunti ja se etten ole viimeinen (taakse jäi 4)
 
"vieras"
Hmm, ehkä vasta neljäsosamatkoja pitäisin "oikeana" triahtlonina. Siis niitä mitä olympialaisissa kisataan. Hei mutta minähän voin sanoa suorittavani triathlonin melkein joka päivä talvella, pyöräilen pari kilsaa uimapaikalle, uin avannossa 70 m ja juoksen pukukopille, kun niin palelee :) Vitsi vitsi.
 
dah
Miten sinä sitten määrittelet triathlonin kun se on uinnin, pyöräilyn ja juoksun yhdistelmälaji.
Siinä on eripituisia matkayhdistelmiä, mutta oli matkat mitätahansa on kyse kuitenkin triathlonista :)
Otsikkosi johtaa harhaan, ikään kuin kysyisit täysmatkan suorittaneita. Täysmatka eroaa aika olennaisesti tuosta "triathlonistasi". 3,8 kilometriä uintia, 180 kilometriä pyöräilyä ja maraton 42,195 km
 
"vieras"
Otsikkosi johtaa harhaan, ikään kuin kysyisit täysmatkan suorittaneita. Täysmatka eroaa aika olennaisesti tuosta "triathlonistasi". 3,8 kilometriä uintia, 180 kilometriä pyöräilyä ja maraton 42,195 km
Kohta 20 vuotta sitten jäi matka kesken. Tosin Uintia oli 1,5km, pyöräilymatkaa en muista (olisko ollut 30 tai 40km) ja juoksu 10km.

Matka jäi kesken, kun 10km pyöräilyn jälkeen tuli paha kolari ja katkaisin käteni.
No, toki tosinainen ois jatkanut murtuneella kädelläkin, mutta pyöräkin meni tuusan nuuskaksi ;)

Sen jälkeem olen lähinnä juossut puolimaratoneja, tai kokopitkiä. Tosin viimeisin suoritus on 4 vuoden takaa...
 
Otsikkosi johtaa harhaan, ikään kuin kysyisit täysmatkan suorittaneita. Täysmatka eroaa aika olennaisesti tuosta "triathlonistasi". 3,8 kilometriä uintia, 180 kilometriä pyöräilyä ja maraton 42,195 km
:D
Kyllä tähän saa vastata kaikki, on sitten suorittanut sen täysmatkan, puolimatkan, olympiamatkan tai tämän mielestäsi ei-mikään-matkan (harraste/jokamiesmatkan)..

Mutta hei kuule, näitä ei-mitään-matkan triathloneja järjestetään pitkin kesää ympärisuomen joten haastankin sinut myös osallistumaan, otatko haasteen vastaan?
 
dah
:D
Kyllä tähän saa vastata kaikki, on sitten suorittanut sen täysmatkan, puolimatkan, olympiamatkan tai tämän mielestäsi ei-mikään-matkan (harraste/jokamiesmatkan)..

Mutta hei kuule, näitä ei-mitään-matkan triathloneja järjestetään pitkin kesää ympärisuomen joten haastankin sinut myös osallistumaan, otatko haasteen vastaan?
En ota. Selkä estää moiset.
 
-
Triathlon onnellisesti takana niin voipi kysellä onko muita?
Millaisilla matkoilla ja ajalla?

Itse kävin jokamies triathlonilla missä uintiosuus oli 200m, pyöräilyosuus 10km ja juoksuosuus 3km.

Oma kokonaisaika oli 59:01. Tavoitteet oli ajansuhteen alle tunti ja se etten ole viimeinen (taakse jäi 4)
Mun mielestä hyvä aika sulla. Itse en ole ikinä osallistunut, mutta haaveilen kyllä. Olen juossut vain koko- ja puoli maratoneja. Olen tosi huono uimari.
 
Olen osallistunut kahteen triathloniin: 300 m uintia, 10 km pyöräilyä ja 3 km juoksua ja 500 m uintia, 20 km pyöräilyä ja 5 km juoksua, mutta kyllä minä sanoisin lähinnä kokeilleeni lajia. Mullekin tulee mielikuva täysmatkasta tai vähintään puolimatkassa, jos puhutaan triathloniin suorittamisesta. Kivaa oli kyllä molemmilla kerroilla.
 

Yhteistyössä