Iloinen Possu
Meillä olis broiskua ja uuniperunoita, sipulia ja valkosipulia..joku katteli Nigellaa aamulla :snotty:
Vauvakin saa ekaa kertaa samaa ruokaa.
Vauvakin saa ekaa kertaa samaa ruokaa.
Ohjetta :attn:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Riisiä ja katkarapuja kookosmaito-vihanneskastikkeessa.
On helppo. Pilkotaan kaapista löytyviä vihanneksia (mulla oli nyt kevätsipulia, tomaattia ja kesäkurpitsaa). Lorautetaan kattilaan vähän oliiviöljyä, laitetaan joukkoon valkosipulia ja raastettua inkivääriä (jota mulla on aina pakkasessa "annospaloina" ).Alkuperäinen kirjoittaja Iloinen Possu:Ohjetta :attn:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Riisiä ja katkarapuja kookosmaito-vihanneskastikkeessa.
Nam, pitääkin joskus tehäAlkuperäinen kirjoittaja vieras:On helppo. Pilkotaan kaapista löytyviä vihanneksia (mulla oli nyt kevätsipulia, tomaattia ja kesäkurpitsaa). Lorautetaan kattilaan vähän oliiviöljyä, laitetaan joukkoon valkosipulia ja raastettua inkivääriä (jota mulla on aina pakkasessa "annospaloina" ).Alkuperäinen kirjoittaja Iloinen Possu:Ohjetta :attn:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Riisiä ja katkarapuja kookosmaito-vihanneskastikkeessa.
Lisätään vihannekset, kuullotetaan, lisätään kookosmaito ja katkaravut. Kiehautetaan ja maustetaan sitruunamehulla ja kalakastikkeella.