Onkos nyt ollut kuvia makuuhuoneista??

---
[QUOTE="tsirp";22817381]



Päiväpeittona toimii yleensä musta-harmaa peitto ja tuo sininen ei sovi tuonne yhtään. :D
Toisella puolella huonetta on valkoinen seinä jolla televisio ja yksi vaalea kaappi.[/QUOTE]

Järkky toi raita/ruusutapetti yhdistelmä.
 
---
[QUOTE="vieras";22818788]siis tässä meidän makkari :)
mä rakastan itse tuota tapettia! kivempi kyllä livenä ku kuvassa..

[/QUOTE]

Tästä mä tykkään. Levollinen ja rauhallinen kuten makkarin mun mielestä pitääkin.
 
"eve"
[QUOTE="tsirp";22817381]



Päiväpeittona toimii yleensä musta-harmaa peitto ja tuo sininen ei sovi tuonne yhtään. :D
Toisella puolella huonetta on valkoinen seinä jolla televisio ja yksi vaalea kaappi.[/QUOTE]

Joo ei noi tapetit oikein pelitä keskenään. Ehkä hieman vähemmän häiritsevää olisi jos sängynpääty olisi tuolla tummalla seinällä.
 
"tsirp"
[QUOTE="harmaa";22819481]Mun mieelstä yhdistelmä kyl passais jossain määrin,jos sänky ois tuolla hallitsevalla seinällä,,eli ruususeinällä,,[/QUOTE]

Sänky ei mahu niinpäin. Sänky on 180x200.
Noi raidat ei itseasiassa edes näy livenä niin vahvasti kun kuvissa. :)
 
[QUOTE="vieras";22818718]meiän makkari :) rakastan tuota kuviotapettia :)

[/QUOTE]

On kyllä kiva tapetti :). Ja muutenkin oikein elegantti tunnelma!

Mutta mun mielestä noin pelkistettyyn sisustukseen (ei tauluja, ei mattoja, ei kasveja tms.) sopisi paremmin hiukan runsaammat verhot. Edes täyspitkät. Mitä on tuolla toisella seinällä (siis ikkunaa vastapäätä) - miksi sänky on nurkassa eikä keskellä seinää?
 
Pitihän se itekki kaivaa kuva makkarista.
Otettu rempan jälkeen,kuten huomaan kattolistaa puuttuu yms. Tarkoitus vielä hiukan tuunata (esim uutta päiväpeittoo yms) kuhan saa taas aikaseen ;)

Ihanan keväistä ja raikasta :).

Yksivärinen valkoinen päiväpeitto ja vaikka vihreät koristetyynyt selkiyttäisi kyllä entisestään tilaa. Ja mä hankkisin kokovalkoisen valaisimen.
 
"vieras"
On kyllä kiva tapetti :). Ja muutenkin oikein elegantti tunnelma!

Mutta mun mielestä noin pelkistettyyn sisustukseen (ei tauluja, ei mattoja, ei kasveja tms.) sopisi paremmin hiukan runsaammat verhot. Edes täyspitkät. Mitä on tuolla toisella seinällä (siis ikkunaa vastapäätä) - miksi sänky on nurkassa eikä keskellä seinää?
sähkölämmitys ja patterit ja halusin ehdottomasti juuri nuo verhot, eivätkä voi olla pidemmät :D ikkunaa vastapäätä on työpiste, joten sänky ei mahdu keskemmälle :) sängyn jalkopääseinä on kaappeja :)
 
[QUOTE="vieras";22819841]sähkölämmitys ja patterit ja halusin ehdottomasti juuri nuo verhot, eivätkä voi olla pidemmät :D ikkunaa vastapäätä on työpiste, joten sänky ei mahdu keskemmälle :) sängyn jalkopääseinä on kaappeja :)[/QUOTE]

Oukei :).
 
Saaru pikasee
Ihanan keväistä ja raikasta :).

Yksivärinen valkoinen päiväpeitto ja vaikka vihreät koristetyynyt selkiyttäisi kyllä entisestään tilaa. Ja mä hankkisin kokovalkoisen valaisimen.
Kiitos kommenteista :)

Jotain tuon tyylistä ollutkin mietinnässä, mut muutos ja rempan jälkeen tuli vain laitettuu vanhat kalusteet. No, verhot on uudet :)
Ja mattokin pitäs saada, mietinkin että valkoinen vai vihree..?
 

Yhteistyössä