Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Prof Kaksimieli:On periaatteessa mutta melkoisen vaikeaa varmaan kävellä noilla kun ne on noin vinossa, oisko kannattanu hommata sellaiset kenhät missä voi seistä suoraan päällä?
Alkuperäinen kirjoittaja Heili Karjalasta:Ei noita kauheesti pitkän puvun alta kyllä näkyny, että sen suhteen ois ollu sama olla vaikka paljasvarpain kun niin pitkä mekko..![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Pamppelsson:Kyllähän noilla tietty voi häissä(kin ) olla, jos vaan on niin lyhyt että tollasia voi käyttää ja olla silti alle kaksmetrinen.
T. katkera metritolppa :kieh:![]()
Alkuperäinen kirjoittaja mimmu:no on ihan hyvät, ja voi tosiaan käyttää muutenkin eikä vaan juhlissa..
Alkuperäinen kirjoittaja Heili Karjalasta:voisin mie laittaa mekostakin kuvan..mietin vaan että millaset haukut saan ylikiloista tms.. :ashamed:
Alkuperäinen kirjoittaja LisaMarie:Alkuperäinen kirjoittaja Heili Karjalasta:voisin mie laittaa mekostakin kuvan..mietin vaan että millaset haukut saan ylikiloista tms.. :ashamed:
Rohkeesti vaan! Kellä on tarvetta haukkua, voi mennä kattomaan peiliin!
Alkuperäinen kirjoittaja Pamppelsson:Kyllähän noilla tietty voi häissä(kin ) olla, jos vaan on niin lyhyt että tollasia voi käyttää ja olla silti alle kaksmetrinen.
Alkuperäinen kirjoittaja Heili Karjalasta:
Alkuperäinen kirjoittaja Heili Karjalasta:Alkuperäinen kirjoittaja Pamppelsson:Kyllähän noilla tietty voi häissä(kin ) olla, jos vaan on niin lyhyt että tollasia voi käyttää ja olla silti alle kaksmetrinen.
Mulle pitäs laittaa aika paljo korkoa, että parimetriä menis rikki..![]()
Alkuperäinen kirjoittaja viivi-85:Nätti mekko!
Itselläni on onkelma mitä pistän päälle häihin parin viikon kuluttua... :headwall:
Alkuperäinen kirjoittaja Heili Karjalasta:Isäntä sano tosta kuvasta, että oon ihan kun Justiina siinä. :ashamed:
Alkuperäinen kirjoittaja LisaMarie:Alkuperäinen kirjoittaja Heili Karjalasta:Isäntä sano tosta kuvasta, että oon ihan kun Justiina siinä. :ashamed:
Johtuu omituisesta kuvakulmasta. Mutta mekko on ihana!!!! Mun lempiväriä! Ja toi huivikin...Niin mun tyyliä koko asu!