Onkos nää passelit häihin?

Heili Karjalasta

Aktiivinen jäsen
06.01.2006
10 581
0
36
:D Mie nimittäin olin näillä tän päivän häissä, aamusta iltaan jaksoin kävellä ja välillä kannoin kahta pienimmäistä lastakin kainalossa.. Nyt on pikkasen jalat poikki, kun en ole aikoihin korkkareilla kävellyt. Muuten mielestäni oli ihan passelit häihin. :D

Alkuperäinen kirjoittaja Pamppelsson:
Kyllähän noilla tietty voi häissä(kin ) olla, jos vaan on niin lyhyt että tollasia voi käyttää ja olla silti alle kaksmetrinen.

T. katkera metritolppa :kieh: :D

Mutta sä olet kaunis amatsoni ilman korkkareitakin :D t. 149 cm

Alkuperäinen kirjoittaja LisaMarie:
Alkuperäinen kirjoittaja Heili Karjalasta:
voisin mie laittaa mekostakin kuvan..mietin vaan että millaset haukut saan ylikiloista tms.. :ashamed:

Rohkeesti vaan! Kellä on tarvetta haukkua, voi mennä kattomaan peiliin!

Peesi! Toisesta korvasta sisään ja toisesta ulos.. vai olisko se täällä netissä paremminkin niin että toisesta silmästä sisään ja toisesta ulos.. hmm..

NO siis tollanen mekko oli. Ja tukkakuvaa laitoinkii jo päivällä, tosin satoi kaatamalla ja tukka ennätti mennä aika pieleen jo päivän mittaan. Tuo kuva siis otettu äsken pihalla kun kotiuduttiin ja oon jo aika räjähtäny.. :ashamed:

NO siis tollanen mekko oli. Ja tukkakuvaa laitoinkii jo päivällä, tosin satoi kaatamalla ja tukka ennätti mennä aika pieleen jo päivän mittaan. Tuo kuva siis otettu äsken pihalla kun kotiuduttiin ja oon jo aika räjähtäny.. :ashamed:

höpö höpö..nätti olet. kaunis mekko ja ihan väri. :p

Alkuperäinen kirjoittaja Pamppelsson:
Kyllähän noilla tietty voi häissä(kin ) olla, jos vaan on niin lyhyt että tollasia voi käyttää ja olla silti alle kaksmetrinen.

T. katkera metritolppa :kieh: :D

Mulle pitäs laittaa aika paljo korkoa, että parimetriä menis rikki.. :laugh:

niin mullekin. puol metrii. :laugh: :o :|

Alkuperäinen kirjoittaja LisaMarie:
Isäntä sano tosta kuvasta, että oon ihan kun Justiina siinä. :ashamed:

Johtuu omituisesta kuvakulmasta. Mutta mekko on ihana!!!! Mun lempiväriä! Ja toi huivikin...Niin mun tyyliä koko asu!

Joo, ovat minunkin lempparivärejä ja toivon, että puvulle tulee vielä jatkossakin käyttöä. :heart: