Onkos muita yötyöläisiä?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
:wave: täällä valvotaan toista yötä töissä... Kauhia flunssakin päällä, onneks asukkaat ei ole herkkäunisia kun täällä töräyttelen nenääni. :D Pitäis jotain töitäkin kait välillä tehdä, oon taas vaan roikkunut netissä...

Alkuperäinen kirjoittaja vatruska:
Mä pääsin juuri töistä ja oon kaiketi puoliyötyöläinen. Mutta muuten sitten valvon aika myöhään näiden työvuorojen jälkeen ,kun uni eituu heti. :D
Mulla uni on kadonnut ihan tyystin. Olen nukkunut yhteensä 5 tuntia perjantain klo 14:sta jälkeen. Ja vieläkään ei uni tule.

Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:
Mä pääsin juuri töistä ja oon kaiketi puoliyötyöläinen. Mutta muuten sitten valvon aika myöhään näiden työvuorojen jälkeen ,kun uni eituu heti. :D
Mulla uni on kadonnut ihan tyystin. Olen nukkunut yhteensä 5 tuntia perjantain klo 14:sta jälkeen. Ja vieläkään ei uni tule.
Et kai kahvia ole juonut liikaa vai vieläkö matkan aikaero painaa.
Mä tarvin vähintään tuon 5h yössä tai oon sekasin ku seinäkello.

Et kai kahvia ole juonut liikaa vai vieläkö matkan aikaero painaa.
Mä tarvin vähintään tuon 5h yössä tai oon sekasin ku seinäkello.
Aikaero. Muutenkin olen yökukkuja ja nyt ei saa oikein nukuttua päivällä eikä yöllä. Floridan aika sopikin mulle loistavasti: siellä heräsin klo 7:30 pirteänä ja menin viimeistään puoliltaöin nukkumaan. Useimmiten jo klo 23. Nyt, kun pitäisi taas elää Suomen aikaa, niin koko ajantaju on ihan hukassa.

Mä menin sekasin jo siitä ,kun kelloja siirrettiin tunti eteenpäin.
Eiköhän tuo aikaero häviä viikonloppuun mennessä. :/
Mä olin onneksi toisella mantereella, kun kelloja siirrettiin :D Joo, viimeksi mulla kesti jetlagia aika tarkkaan viikon.

Yhteistyössä