V
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:Muuten vaan vielä palstalla keikun. Kohta telkkarin ääreen.
San Fransiskon syke, mutta se mitä odotan, on Subin Yhdestoista hetkiAlkuperäinen kirjoittaja Vieras:Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:Muuten vaan vielä palstalla keikun. Kohta telkkarin ääreen.
Mitäs sieltä telkkarista vielä tähän aikaan tulee?
Mulla uni on kadonnut ihan tyystin. Olen nukkunut yhteensä 5 tuntia perjantain klo 14:sta jälkeen. Ja vieläkään ei uni tule.Alkuperäinen kirjoittaja vatruska:Mä pääsin juuri töistä ja oon kaiketi puoliyötyöläinen. Mutta muuten sitten valvon aika myöhään näiden työvuorojen jälkeen ,kun uni eituu heti.![]()
Et kai kahvia ole juonut liikaa vai vieläkö matkan aikaero painaa.Alkuperäinen kirjoittaja Keittiönoita:Mulla uni on kadonnut ihan tyystin. Olen nukkunut yhteensä 5 tuntia perjantain klo 14:sta jälkeen. Ja vieläkään ei uni tule.Alkuperäinen kirjoittaja vatruska:Mä pääsin juuri töistä ja oon kaiketi puoliyötyöläinen. Mutta muuten sitten valvon aika myöhään näiden työvuorojen jälkeen ,kun uni eituu heti.![]()
Aikaero. Muutenkin olen yökukkuja ja nyt ei saa oikein nukuttua päivällä eikä yöllä. Floridan aika sopikin mulle loistavasti: siellä heräsin klo 7:30 pirteänä ja menin viimeistään puoliltaöin nukkumaan. Useimmiten jo klo 23. Nyt, kun pitäisi taas elää Suomen aikaa, niin koko ajantaju on ihan hukassa.Alkuperäinen kirjoittaja vatruska:Et kai kahvia ole juonut liikaa vai vieläkö matkan aikaero painaa.
Mä tarvin vähintään tuon 5h yössä tai oon sekasin ku seinäkello.
Mä olin onneksi toisella mantereella, kun kelloja siirrettiinAlkuperäinen kirjoittaja vatruska:Mä menin sekasin jo siitä ,kun kelloja siirrettiin tunti eteenpäin.
Eiköhän tuo aikaero häviä viikonloppuun mennessä. :/