Onkos muita oksennustaudissa nyt tai just ollut?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja IamWeasel
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

IamWeasel

Aktiivinen jäsen
14.09.2006
8 088
0
36
Menikö tauti kuinka nopeasti ohi? Mulla itelläni alkoi viime yönä, 5 kertaa oon oksentanut ja tossa oli parempi olo, nyt taas pikkuhiljaa alkaa yököttää ja mahassa kiertää (tyhmänä söin yhen leivän kun tuntu jo paremmalta..). Ja nyt päivällä alko oksentaa toi taapero :(

Meillä ei oo kummallakaan kuumetta, silleen on jännän pirteä olo. Ja yöllä oksensin pari kertaa ja päivän aikana pari kertaa, yleensä mulla on ollut silleen että noin 5 tunnin aikana oksennan ihan kokoajan kaiken pihalle ja sit alkaa voimistuminen. Nyt tosiaan tuntuu, että oksettaa taas :( Toivottavasti meijän vanhempi lapsi tai mies ei tuu tähän, vaan taitaa olla kyl sellanen tauti että kaikille perheenjäsenille tulee :kieh:

Koko viikon on meidän perhe krvistelly. 1v 6 kk tyttö ripuloinut ja oksentanut (pääasiassa ripuloi valkoista vaahtoa) maanantaista lähtien.Meil vanhemmil vaan kiertää mahassa.Kaksi vanhinta oksensi yhden päivän.TOiseksi nuorin vielä sairastamatta.Sitä odotellessa

Mulle iski torstaina tauti. Oksentanu olen vain kerran sillon torstai-iltana. Ripuloinu oon sit senki eestä. Aivan mielettömän huono olo oli edelleen aamulla. Tänään sain jopa ruoan syötyä, et eiköhän se elämä voita vielä. Tosin kuravettä lentää edelleen..
Poika oli toissa viikolla kipeänä. Keskiviikkona alko oksentaan, ihan koko päivän oksenti. Loppuviikon ripuloi.
Rankka tauti, vie voimat kyllä aivan täysin..

Yhteistyössä