Onkos miusta mitään mielikuvia kellään?

  • Viestiketjun aloittaja IhanaValo
  • Ensimmäinen viesti
no
jaa, oet aivan mitäänsanomaton nikki. toisten perässä meet. nytkin piti heti bv tä matkia. ja yks ilta pistää kans oma kyselyketju pystyyn kun muutkin sua tunnetummat nikit teki
 
Sä oot valopilkku. Tulee aina hyvä mieli kun lukee sun viestejä. :D Äskenkin olin vielä ihan raivona kun kommentoin tuol toisessa ketjussa yhelle %¤&"¤#¤&:lle mut heti kun tulin tähän ketjuun niin tuli rauhallinen olo.
Mä oon kateellinen sulle ku sä osaat olla niin hillitty...itte oon tämmönen äkkipikanen törttö ja provosoidun ihan liian helposti. :/
 
vieras
Positiivinen ja sympaattinen, vähän sellanen rassukka. Hyväuskoinen hölmö, ainaki sen kuvan sain siitä sun miehesi selittämättömistä pankin kirjeistä ja luottokorteista. Takertuvainen miehiin.
 
IhanaValo
Alkuperäinen kirjoittaja no:
jaa, oet aivan mitäänsanomaton nikki. toisten perässä meet. nytkin piti heti bv tä matkia. ja yks ilta pistää kans oma kyselyketju pystyyn kun muutkin sua tunnetummat nikit teki
Pitäis sit vissiin aina oottaa semmoista päivää, kun kukaan ei oo kysynyt mitään ja sitten yllättää ? :D
 

Yhteistyössä