Onkos kukaan testannut plussaa Clearbluen digitestillä, jossa viikkonäyttö? :)

Hei!!Mina olen tehnyt tuon testin ja viikot pitivät tosi hyvin paikkansa!!Tällä hetkellä olen tosin jo viikolla 33+2 eli loppusuoraa kohti ollaan menossa!! =) =)Onnea plussaaniseen!! =)

miita1969 & Walter 33+2 :D
 
Onnea teille kaikille plussasta!! :hug:
Itse vielä vähän ihmettelen, kun oviksen mukaan pitäisi olla menossa viikko 5, eli 3 viikkoa hedelmöittymisestä, mutta digitesti ilmoittaa 1-2 viikkoa.. :ashamed:
..markettien halpistestien viivat on kyllä päivien kuluessa vahvistuneet :) Silti vähän pelottaa :/
 
No joo. Mä luulin, että se testi näyttäis ihan usemmankin viikon päähän ja ostin ihan koemielessä viime syksynä, jollon viikkoja olis pitäny olla ehkä jotain 15, niin se näytti raskaana 2-3 viikkoa. :D Se näköjään on tarkoitettu vain ihan alkuraskauden selvittämiseen. :D
 
Hurrrjasti onnea kaikille!! :wave:
Mä täällä oottelen edelleen, kierrosta ei hajuakaan mutta oviksen bongasin aikanaan; siksi mielestäni testin pitäisi jo näyttää enemmän viikkoja kuin 1-2.. *huoh, taas tätä* :snotty:
 
Eikun eikös se ihan oikein sulle näytä jos näyttää 1-2 viikkoa? Jos se laskee sen hedelmöittymisestä ja sulla nyt viikkoja 4+ niin eiks se silloin ole just se 2 viikkoa? Vai laskenko mä nyt ihan väärin?

Mulle tuli myös se 1-2 viikkoa kun viikkoja oli muistaakseni 4+5.
Nyt mennään 32+6 ja itseasiassa la siirtyi vielä hitusen tuosta aikaisempaan, eli viikkoja oli jo kai sitten 5+ jotain.

Isot onnittelut plussasta Pupuvaimo :heart: :flower:
 

Yhteistyössä