Onkos kukaan rikas mänössä kattomaan Celine Dionia?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Nyynä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Nyynä

Aktiivinen jäsen
30.10.2006
32 441
10
38
tuli vaan mieleen ku kiinnostais niiin maan perkeleesti (anteeksi sanavalinta) muttaku liput on alakaen semmoset himpun verran yli sata euroa! :o

joo, nähnynnä oon kyseisen leidin aiemmin ja se konsertti oli kyllä sillon niin julmetun hyvä että mietin tässä josko yrittäis saaha liput kesäkuiseen konserttiin... voipi tosin olla ettei niitä ennää oo, tai sitte pittää ostaa ne kahensaan liput jotta pääsee kahtomaan... :/

Aika lailla tyyristä huvia tuo konsertin katsominen mutta varmasti on hintansa väärti B)

Mä en ole menossa katsomaan kyseistä leidiä lavalla mutta jos mahollisuus olis niin luultavasti menisin.

Täällä yks konserttiin menijä. Aikoinaan jäi Tina Turner näkemättä ja se vatuttaa vieläkin.Ja nyt päätin että tuo Celine Dion on yksi esiintyjä jonka tahdon nähdä livenä, maksoi mitä maksoi.Eipä tarvii sit vanhana mummona kiikkustuolissa valittaa että sekin meni sivu suun Turnerin ohella. Bruce Springsteen tuli käytyä kuuntelemassa ja hyvä oli sekin.

Alkuperäinen kirjoittaja Provo:
Mie tiedän vastauksen :wave: :wave: :wave: Nyynä :D

juu, heti mänisin jos ois varaa ostaa nuo liput. ja tuo on vielä työpäiväki jolloin tuo konsertti on joten taitaa jäähä kattomatta... :|

onneks oon nähny 8 vuotta sitte hänet niin ei sillai ota päästä vaikken pääsiskään =)

no minä en menis, vaikka olis rahaakin. Jos oikein haluaisin, ne rahat varmaan järjestäisinkin. Vaikka Celine laulaakin hyvin, ei ole kuitenkaan mitään suosikkimusiikkiani, sellaista jota itselleni ostaisin. Onneksi nää ovat makuasioita.

Alkuperäinen kirjoittaja poikia3:
no minä en menis, vaikka olis rahaakin. Jos oikein haluaisin, ne rahat varmaan järjestäisinkin. Vaikka Celine laulaakin hyvin, ei ole kuitenkaan mitään suosikkimusiikkiani, sellaista jota itselleni ostaisin. Onneksi nää ovat makuasioita.

juu näinhän se on että toinen tykkää äitistä, toinen tyttärestä.

ja kalliit on liput. tämän artistin kohalla mietin pari kertaa ennenku ostan liput koska oon nähny hänet jo, mutta esim. robbien konserttiin kyllä maksasin heti! män viimeks sivu suun, samaten george michaelikin. :p

mä oon viimeksi käynyt kattomassa paul mccartneyn konsertin, ja kaikkein kovin juttu on ollut tina turnerin konsertti. Odotin silloin esikoistani, tippa linssissä olin konsertin alussa, että mä oikeesti olen täällä. Se oli tosi hienoa!

Yhteistyössä