minua nyt kiinnostas, että kuinka kipee pitää olla että se otetaan pois? minen jaksais nyt enää yhtään näitä kipuja :headwall:
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja Kiin:Ex-apelta poistettiin sappirakko sappirakon syövän takia. Muuta kokemusta ei ole.
Kivut pitää olla varmaan aika invalidisoivat, että lähetään noin radikaaliin toimenpiteeseen kun koko rakon poisto.
Alkuperäinen kirjoittaja Kiin:Ex-apelta poistettiin sappirakko sappirakon syövän takia. Muuta kokemusta ei ole.
Kivut pitää olla varmaan aika invalidisoivat, että lähetään noin radikaaliin toimenpiteeseen kun koko rakon poisto.
Alkuperäinen kirjoittaja vartooja:Miun eka kunnon kohtaus tais olla sellanen että luulin saaneeni suurinpiirtein sydänkohtauksen ja sen takia tais tulla joku paniikki päälle kun aloin hyperventiloimaan... Olin kahelleen likan kanssa kotona ja soitin äitille että koskee rintaan... Äiti sit päätti soittaa ambulanssin... Ambulanssissa tarkastivat, puhalluttivat pussiin ja päästivät pois... Menin sitten mun systerille, onneks, meinaa varmaan puol tuntia meni kun se kohtaus uusi taas...
Alkuperäinen kirjoittaja Eräs:Millaisia vaivoja teillä on?
Itse kärsin parhaillani taas kyseisestä kohtauksesta. Tai eihän sitä ole varmuudella todettu. Kävin synnytyksen jälkeen uä, mutta ei löytynyt kiviä. Ei niitä tosin poissuljettukaan.
Tänään kävin taas hakemassa lääkäriltä uuden reseptin Litalginiin. Sanoi vain ettei voi olla sappikipuja, kun kipuni ovat väärällä puolella.
Eli siis mulla alkaa repivät, kramppimaiset kivut sydämen ympäriltä, lähinnä alapuolelta. Leviävät siitä sitten selkään ja rintaan. Lamaavat samalla hengitystä. Eikä istuminen tee ollenkaan hyvää, pahentaa oloa vaan.