Onkos kaikki jo huomannut tään!!!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Manskumamma
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Arkadian Ulla:
Mut mitenhän tuo nyt sitten, kun meillä on jo tuo ohjelmakortti, on kai ne niin fiksuja, etteivät lähetä toista turhaan?

Jos on jo kaapelikortti niin ainakin soittamalla varmaan saat suoraan tilattua. Ja sit jos soittaa niin aukeaa kanavatkin samantien.
Mä tein tilauksen netillä ja samantien aukes, vlp:llä oli nettisivuilla tuollainen mahdollisuus ainakin.
Ei ne toista korttia lähetä jos sellanen jo on, näkee asiakastiedoista..

miten ton muka saa ihan 100% ilmaseks..
kun pitää valita oma kaupunki ni tulee tällanen teksti

Minulla ei vielä ole kaapelidigiboksia tai -korttia. Valtava kanavapaketti30?/kk
Minulla on jo kaapelidigiboksi. Nyt vain 23,95 ?/kk!
Minulla on jo kaapelidigiboksi ja -kortti. Kortin numero:

vai tuleeko se juttu sitten vaikka ei valitsis mitään noista, kellään kokemusta?
ja riittääkö jos on satelliitti ja siinä kortinlukijaboksi(ei digi?)..ja kaapelitalous on

En mä kohta enää tarvii koko pakettii, kun kuuntelen noi leffamusat puhelimessa.... ekaks tuli Tuulen Viemää, sitten James Bondia, nyt siirryttiin Kummisetään.... Vastaisivat jo, ei mulla oo koko päivää aikaa odottaa!! Tän takia teen kaiken mieluummin netissä.....

Alkuperäinen kirjoittaja A shadieeyah:
miten ton muka saa ihan 100% ilmaseks..
kun pitää valita oma kaupunki ni tulee tällanen teksti

Minulla ei vielä ole kaapelidigiboksia tai -korttia. Valtava kanavapaketti30?/kk
Minulla on jo kaapelidigiboksi. Nyt vain 23,95 ?/kk!
Minulla on jo kaapelidigiboksi ja -kortti. Kortin numero:

vai tuleeko se juttu sitten vaikka ei valitsis mitään noista, kellään kokemusta?
ja riittääkö jos on satelliitti ja siinä kortinlukijaboksi(ei digi?)..ja kaapelitalous on

Hei, mäkin kaipaan tähän vastausta??

Siis eikö teillä oo omalla kaapelitv yhtiöllä nettisivuja, että tarjouksen sais suoraan sieltä tilattua?
Samalla tavalla miten tilaatte muita kanavapaketteja, mtv3 ja muut..
vai onko vlp muka ainoa jolla selkeät nettisivut, josta pystyy suoraan tilata. Outoa!

Alkuperäinen kirjoittaja manskumamma:
Siis eikö teillä oo omalla kaapelitv yhtiöllä nettisivuja, että tarjouksen sais suoraan sieltä tilattua?
Samalla tavalla miten tilaatte muita kanavapaketteja, mtv3 ja muut..
vai onko vlp muka ainoa jolla selkeät nettisivut, josta pystyy suoraan tilata. Outoa!

on täällä omat nettisivut mut heittää sit tarjoussivulle..
yritin meilillä kysyä selkeästi mutta eipä tuo asiakaspalvelija osannut vastata.
Pitänee paikanpäällä käydä kysymässä.

Minäkin laittelin tästä avuksen :D

Soittakaa Elisan asiakspalveluun, ei maksa mitään ja ainakin mulla oli nopee. LÄhettävät kortinkin postissa ellei sitä ole.
Ja se BB 24/7 kuuluu pakettiin :whistle:

Yhteistyössä