Onkos jo juhannussuunnitelma valmiina?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja shihtzu
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
S

shihtzu

Vieras
Juhannus lähestyy joten mitkäs on palstamammojen juhannussuunnitelmat vai onko niitä vielä?

Me vietetään tän tiedon mukaan pojan kanssa juhannus kaksistaan kotona kaupungissa. Ehkä minä pesen koiria ja leikkaan pihanurmikkoa ja teen muita pihahommia. Eniten minua ärsyttää se ylimääräinen vapaapäivä, mikä perjantaina on, en sitä tällä hetkellä kaipaa yhtään.

Perinteiset juhannussuunnitelmat on. Joka vuosi vietetään mökillä, ei tartte erikseen pohtia ;) Kumma juttu vaan, että nyt on monena vuonna joku sukulainen tai tuttava ollut kutsumassa kylään juuri juhannusviikonloppuna! Luulisi ihmisten tietävän, että juhannuksena on yleensä menoja. Tai sit laskevat juuri sen varaan ;)

Laskettu aika on 29.6., joten juhannukseksi kolme vaihtoehtoa:
1) Pyöritään pallomahan kanssa kotioloissa ja ihan lähiympäristössä, mahdollisesti grillataan.
2) Synnärillä.
3) Pienen vauvan kanssa kotona.

Alkuperäinen kirjoittaja ImpiEllenAnna:
Perjantaina grillataan varmaan mun vanhempien luona. Lauantaina grillailua joko meillä tai kaverin mökillä kavereiden kanssa. Sunnuntai kuluu siskon muuttokuormaa hakiessa.

Onkohan Juhannuksena taas vesisadetta että saatte grillailla sateessa :D vai onko teillä grillikatos tai sähkögrilli?..

Alkuperäinen kirjoittaja ..:
Alkuperäinen kirjoittaja ImpiEllenAnna:
Perjantaina grillataan varmaan mun vanhempien luona. Lauantaina grillailua joko meillä tai kaverin mökillä kavereiden kanssa. Sunnuntai kuluu siskon muuttokuormaa hakiessa.

Onkohan Juhannuksena taas vesisadetta että saatte grillailla sateessa :D vai onko teillä grillikatos tai sähkögrilli?..

Katokset löytyy kaikkialta, ei anneta sään pilata juhannusta B)

Yhteistyössä