onkos ihmisen paskasta koiralle haittaa??? Joo NIIN ällöä :X

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Turkilmas
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Njuu meidän koira popsi hevosen lantaa niin nopeasti, että meni väärään kurkkuunkin. Ja lähti vielä juoksemaan "herkku" suussa karkuun, ettei vaan mamma pääse kieltämään herkunsyömistä... :laugh:

Alkuperäinen kirjoittaja PipariSuu:
Njuu meidän koira popsi hevosen lantaa niin nopeasti, että meni väärään kurkkuunkin. Ja lähti vielä juoksemaan "herkku" suussa karkuun, ettei vaan mamma pääse kieltämään herkunsyömistä... :laugh:

:laugh:

Alkuperäinen kirjoittaja mirena04:
Äiteen entinen koira oli pentuna kahden sisaruksensa kanssa päässyt taivaaseen, ulkohuussin sinne kakkipuolelle...

Mäkin vitsailin miehelle että päästään aika helpolla paskahuussin tyhjentämisestä mökillä. Eikä varmaan tarvi sinä päivänä antaa ruokaakaan...säästyy rahaakin :D

e030.gif
:$ :x :x :x :x :x :$ ja vielä kerran :x

mun mummon koira taas tykkäs paskasta niin paljon, että kun olin vauva ja teippivaipat oli isoja muovikasoja niin koira söi koko vaipan. siis ihan kokonaan. :x

joo ja nyt ällöttää entistä enemmän miten ihmiset antaa koirien nuolla naamaa.. :$

Alkuperäinen kirjoittaja nikura:
e030.gif
:$ :x :x :x :x :x :$ ja vielä kerran :x

mun mummon koira taas tykkäs paskasta niin paljon, että kun olin vauva ja teippivaipat oli isoja muovikasoja niin koira söi koko vaipan. siis ihan kokonaan. :x

joo ja nyt ällöttää entistä enemmän miten ihmiset antaa koirien nuolla naamaa.. :$

Mä en anna nuolla naamaa. Mut joskus tuo vaan tulee ja nuolaisee, annoin tai en :D. Onneks meidän koira ei oo kovin innokas pussailija kuitenkaan.

Ei tuo paskan syönti ole puutos vaan koirat syövät paskaa sen takia, että saavat mahan ja suoliston tasapainoon. Eli epätasapainossa on jostain syystä maha ja suolisto. Koiramme tai koirat lehessä oli siitä ihan tän vuoden puolella juttua. En nyt jaksa ruveta etsimään lehteä ja kirjottamaan mitä siinä sanotaan, mutta jos kiinnostusta on niin jommasta kummasta lehestä löytyy.
Meillä koirimus syö hevosen paskaa, ei kiinnosta lehmänläjät, mitä ois muuten tarjolla ihan vaikka joka päivä. Samaten ihmisten jätökset ei kiinnosta. Itsellä sellanen sairaus,e ttä välillä joutuu kesken mehtä lenkin kipittämään pusikkoon ja kertaakaan koira ei oo niissä käynny.

rintamaitoa saavan vauvan sinappipaska se vasta koiran herkkua on ja jos käytät maidonkerääjää niin annappa koiran kerran maistaa maitoa; se kerjää jatkossa ihan hulluna sitä, yöks, ei muuta kuin luppa toiselle rinnalle

Yhteistyössä