Onkos angiinaa liikkeellä???

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Panthera leo
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Panthera leo

Aktiivinen jäsen
05.12.2006
5 202
0
36
Vai mitähän hitin tautia tää taas onkaan. :headwall:

Kuopus oksenteli la-su yönä ja vielä su-aamuna, eilen oli kuumetta 38 astetta, ääni on puuronen ja kurkku kuulemma kipee. :(

Huomenna käytän pojan sairaanhoitajalla nieluviljelyssä. Hitsi vieköön jos sillä on angiina... No, onneks se on lääkittävissä, eli se tietää sitä, jos pojalla on tuo pirun tauti, niin lääkekuuri vaihteeks. Poika joutu eilen oleen eskarin vappubileistäkin poissa kun on kipeenä. :/

Likkakin on aivan räkänen ja ääni käheenä tossa, mutta ei ole kuumeillut sentäs. Saas nähä, joutunee varmaan hääkin olemaan koulusta pois. Ei sinne nyt ihan kipeenä viitti toista laittaa.

Että rauhallinen vappu meitillä, sisar hento valkoisen merkeissä... <br><br>

Meilläkin ollaan kipeinä, ei kyl varmaankaan angiinaa tämä ole, vaan ihan tavallista flunssaa. Kurkku on kyl kipeä mulla, mutta jotenkin tuntuu erilaiselta kun angiinassa. Poika ollu kuumessa perjantaista lähtien :( toivottavasti pian alkais helpottaa tämä, vielä ei näy merkkiäkään :/

En vähään aikaan ole kuullu ainakaan lähipiiristä että angiinaa olis kovasti nyt liikkeellä, mutta ainahan noita tauteja ja viruksia liikkuu kaikenlaisia että voihan teillä vaikka ollakin. Syökää vaikka mehujäätä jos se helpottais sitä kipua kurkussa :( se on hitsin kipee jos angiina on :/ Pikaista paranemista sinne :wave:

\
Alkuperäinen kirjoittaja 01.05.2007 klo 18:20 Kökkönen kirjoitti:
Meilläkin ollaan kipeinä, ei kyl varmaankaan angiinaa tämä ole, vaan ihan tavallista flunssaa. Kurkku on kyl kipeä mulla, mutta jotenkin tuntuu erilaiselta kun angiinassa. Poika ollu kuumessa perjantaista lähtien :( toivottavasti pian alkais helpottaa tämä, vielä ei näy merkkiäkään :/

En vähään aikaan ole kuullu ainakaan lähipiiristä että angiinaa olis kovasti nyt liikkeellä, mutta ainahan noita tauteja ja viruksia liikkuu kaikenlaisia että voihan teillä vaikka ollakin. Syökää vaikka mehujäätä jos se helpottais sitä kipua kurkussa :( se on hitsin kipee jos angiina on :/ Pikaista paranemista sinne :wave:

Juu näinhän se on, saattaa olla kyllä ihan lentsua vaan, mutta mä tosta pojan äänestä kuulostelen... Mulla on ollut angiina sen tuhat kertaa, ja pojallakin kahdesti, ja joka kerta on ääni menny ihan puuroks (virustaudeissa ei ole)... Ja mä tosta oksentelustakin mietin, kun angiinahan tekee myös pahoinvoivaks. Eikä sitä ikinä tiedä mitä tautia tarhassa on liikenteessä, mutta huomenna se joka tapauksessa selvinnee. Suoraan aattelin nieluviljelyyn viedä ton pojan, eipä se mitään tee, jos nyt yhden viljelyn käy otattamassa, vaikka sitten oliskii jotain virusta.

Paranemisia teitille myös! :wave:

\
Alkuperäinen kirjoittaja 01.05.2007 klo 18:28 Panthera leo kirjoitti:
\

Juu näinhän se on, saattaa olla kyllä ihan lentsua vaan, mutta mä tosta pojan äänestä kuulostelen... Mulla on ollut angiina sen tuhat kertaa, ja pojallakin kahdesti, ja joka kerta on ääni menny ihan puuroks (virustaudeissa ei ole)... Ja mä tosta oksentelustakin mietin, kun angiinahan tekee myös pahoinvoivaks. Eikä sitä ikinä tiedä mitä tautia tarhassa on liikenteessä, mutta huomenna se joka tapauksessa selvinnee. Suoraan aattelin nieluviljelyyn viedä ton pojan, eipä se mitään tee, jos nyt yhden viljelyn käy otattamassa, vaikka sitten oliskii jotain virusta.

juu mee ihmeessä, ei kannata turhaan kituutella sen kurkkukivun kans. oisko teillä mahdollista jo tänää käydä vaikka pikatestissä? ni sais lääkkeet nopeasti jos on sitä angiinaa, se on tuskasta :(

\
Alkuperäinen kirjoittaja 01.05.2007 klo 18:33 Kökkönen kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 01.05.2007 klo 18:28 Panthera leo kirjoitti:
\

juu mee ihmeessä, ei kannata turhaan kituutella sen kurkkukivun kans. oisko teillä mahdollista jo tänää käydä vaikka pikatestissä? ni sais lääkkeet nopeasti jos on sitä angiinaa, se on tuskasta :(

Ku mie en oo varma onko tuo päivystys auki, vai pitääkö hyvinkäälle lähtee. Enkä lähde hyvinkäälle ajaa 60 kilsaa (edestakasin) yhden pikatestin takia, kun on bensatkii ihan finito. Täytyy varmaan soitella jos sattuiski oleen tuo päivystys tossa 5 kilsan päässä auki.

Yhteistyössä