Onkoko kukaan lopettanut tupakointia Zypanilla?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Tupakoija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
kaverini yritti sen avulla, tupakantuska kyllä hävisi tyystin mutta muuten rauhallisesta kaverista tuli ihan hermoheikko ja äkkipikainen, ei saanut rauhoituttua ollenkaan. Pakko oli jättää kuuri kesken.

Alkuperäinen kirjoittaja npr:
kaverini yritti sen avulla, tupakantuska kyllä hävisi tyystin mutta muuten rauhallisesta kaverista tuli ihan hermoheikko ja äkkipikainen, ei saanut rauhoituttua ollenkaan. Pakko oli jättää kuuri kesken.

Lopettiko kaverisi sitten kuitenkin tupakoinnin?

Itse en ole käyttänyt,koska en polta,mutta eräs todella läheinen lopetti sen avulla ja on ollut yli kaksi vuotta polttamatta.Ehti polttaa yli 40 vuotta.Eikä ollut mitään vierotusoireita eikä muitakaan oireita.Se makso muistaakseni siinä 200e paikkeilla,mutta äkkiä tuo raha menee tupakkaankin.

Joo olen lopettanut. Hyvä lääke. Ei tosiaan viikon jälkeen tee mieli tupakkaa. Sen lääkkeen syönnin ajan oli tosi helppo olla polttamatta. Sit mä tyhmä aloin leikkiä kuurin loppupuolella tupakan kanssa. Oli niin helppoa polttaa vain yksi ja jättää siihen. Pian poltinkin sitten taas normaalisti...Mutta hyvän alun saa sen lääkkeen avulla. Maksoi 150e se kuuri (se uudempi on kai halvempi). Mitää sivuoireita ei mulle tullut.

Yhteistyössä