Onkohan voiteesta apua??

Ei niistä kai kokonaan eroon pääse... Mut Biothermin jotain just siihen tarkoitettua on kehuttu niin paljon, että jossain vaiheessa ostan itellekin sitä. Kallista on, mut halvat ei ainakaan oo auttaneet mitään. En mä usko että se ihmeitä tekis, mut hyvä jos vähän auttais :)

vaikka oiskin vähän kalliimpi.

mulla on muistaakseni jtn lorealia, eikä auta yhtään...tukkii vaan ihohuokoset! kymppi meni siihenkin :headwall:

olisin sillä jo kustantanut jonkun paremman aineen summasta parikyt prosenttia

Teilatkaa mut, mutta minusta nuo on vaan rahan haaskausta, ne vaalenee ajan myötä itsestäänkin, pois eivät lähde ellei vatsanahkaa kirurgisesti käsitellä :/

Eli ihan sama mitä rasvaa niihin käyttää, ihan perusvoide kelpaa hyvin :D

Alkuperäinen kirjoittaja Pehmeäpupu:
Teilatkaa mut, mutta minusta nuo on vaan rahan haaskausta, ne vaalenee ajan myötä itsestäänkin, pois eivät lähde ellei vatsanahkaa kirurgisesti käsitellä :/

Eli ihan sama mitä rasvaa niihin käyttää, ihan perusvoide kelpaa hyvin :D

Joo niinkuin laitoin, niin en mä tosiaan usko että ne ihmeitä tekee, mut ainahan voi kokeilla :)

Alkuperäinen kirjoittaja Moision Musta Enkeli:
Alkuperäinen kirjoittaja lölly:
Kiitosta, onkohan minkä hintasta esim. toi biothermi ? Ja mistä sitä saa :whistle:

Mulla on rintojen ihon kiinteytykseen ja raskausarpiin biothermia, oli joitain 46e.

Huomaako vaikutusta,kauan olet käyttäny?

:whistle:

Käytin säännöllisesti pari viikkoa joka päivä. huomasin siinä vaiheessa jo pientä kiinteytymistä. nyt oon käyttäny aika epäsäännöllisesti, mut koko ajan kiinetytyy. eli oon käyttäny sitä jonku 1,5 kk, sitä pitäs käyttää kuukauden. pumppupullo on ollut tosi riittävä, vaikka luulin ettei riittäs kuukaudeks. rinnat on sitä myötä vähän kutistunutkin ja kohenneet. tuotetekstissä ei lue mitään kummempaa. levitysohjeet ja ainekset.

Kiitosta, onkohan minkä hintasta esim. toi biothermi ? Ja mistä sitä saa :whistle:

Mulla on rintojen ihon kiinteytykseen ja raskausarpiin biothermia, oli joitain 46e.

Huomaako vaikutusta,kauan olet käyttäny?

:whistle:

Käytin säännöllisesti pari viikkoa joka päivä. huomasin siinä vaiheessa jo pientä kiinteytymistä. nyt oon käyttäny aika epäsäännöllisesti, mut koko ajan kiinetytyy. eli oon käyttäny sitä jonku 1,5 kk, sitä pitäs käyttää kuukauden. pumppupullo on ollut tosi riittävä, vaikka luulin ettei riittäs kuukaudeks. rinnat on sitä myötä vähän kutistunutkin ja kohenneet. tuotetekstissä ei lue mitään kummempaa. levitysohjeet ja ainekset.

Voi että,kuulostaa hyvälle vaikka kallista onki =) Mistä tota saa?

Mä ostin sitä paikallisesta kosmetologi liikkeestä. Luulen että sitä on muuallakin, koska tääkin on niin pieni paikkakunta. Jos vain jaksas ja muistas käyttää joka päivä sais varmaan mahtavat tulokset. Myyjä sano liikkeessä että just sitä oli monet naiset ostanut. Käy ostaan ja kokeile! Ja vielä sitä että jotkut oli käyttänyt sitä kuuriluontoisesti esim. talvisin.

Mä ostin sitä paikallisesta kosmetologi liikkeestä. Luulen että sitä on muuallakin, koska tääkin on niin pieni paikkakunta. Jos vain jaksas ja muistas käyttää joka päivä sais varmaan mahtavat tulokset. Myyjä sano liikkeessä että just sitä oli monet naiset ostanut. Käy ostaan ja kokeile! Ja vielä sitä että jotkut oli käyttänyt sitä kuuriluontoisesti esim. talvisin.

Kiitoksia paljon
:flower:

Käyn ostamas tässä kuussa tuota =)

Yhteistyössä