Onkohan Vesa Keskinen jotenkin sairas?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Miisa"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
"Roiskahtanut" sairautta?! Ei sairaudet roiskahda, eikä periydy suoraan, joskus taipumus suurempi jos suvussa jotain sairautta, psyykkistä.
Vesa on surullinen ja ehkä hiukan krapulassa, ehkä. Siltä minusta vaikuttaa.

Mä olen välttynyt kaikilta Keskis-uutisilta.

Mä luen aina textitvn viihdeuutiset ( siitä on tullut vuosien mittaan tapa) ja sieltä olen bongaillut nämä Keskisen suukot ja selibaatit. Järkytyin kun kotipizzalla selailin seiskaa ja sieltä löytyi Kääk juoruista samat uutiset. Eli mtv kerää viihdeuutisensa mm seiskasta.

"Roiskahtanut" sairautta?! Ei sairaudet roiskahda, eikä periydy suoraan, joskus taipumus suurempi jos suvussa jotain sairautta, psyykkistä.
Vesa on surullinen ja ehkä hiukan krapulassa, ehkä. Siltä minusta vaikuttaa.

No tulipas sieltä paljon faktatietoa eli ei näköjään hajuakaan huumorin perään sulla. Ei tuo Keskinen kyllä ihan täysillä pytyillä käy, ja sen voin sanoa koska sukulaiseni on hänen nuoruudenystävä, että Vesa on katkaissut välinsä lähes kaikkiin vanhoihin kavereihinsa. Tilalle on sitten tullut näitä Carl Hammertsössöneitä ja kaikenlaisia siipeilijöitä. Eli muuttunut on kovasti, surullista.

Jo aikoinaan, kun luin jonkun naistenlehtireportaasin aikaan jolloin seurusteli sen vaalean naispoliisin kanssa, niin hämmästelin Vesan reaktiota, kun kihlattu (?) ei vastannut puhelimeensa. Vaikka sitä varten Vesa oli naiselleen kännykän hankkinut, että siihen vastataan. Tuntui pahalta, kuinka piti "naistaan" omaisuutenaan, esineenään suorastaan. Ja tuo danhammarmikälie ei varmaan ole hyvää seuraa kenellekään...
Ja tuossa haastatteluvideolla V on kyllä juovuksissa, etten sanoisi kännissä. Surullista kaiken kaikkiaan. Ei kyllä mitenkään voi olla positiivista mainosta kaupalleen.

[QUOTE="vieras";22989511]Jo aikoinaan, kun luin jonkun naistenlehtireportaasin aikaan jolloin seurusteli sen vaalean naispoliisin kanssa, niin hämmästelin Vesan reaktiota, kun kihlattu (?) ei vastannut puhelimeensa. Vaikka sitä varten Vesa oli naiselleen kännykän hankkinut, että siihen vastataan. Tuntui pahalta, kuinka piti "naistaan" omaisuutenaan, esineenään suorastaan. Ja tuo danhammarmikälie ei varmaan ole hyvää seuraa kenellekään...
Ja tuossa haastatteluvideolla V on kyllä juovuksissa, etten sanoisi kännissä. Surullista kaiken kaikkiaan. Ei kyllä mitenkään voi olla positiivista mainosta kaupalleen.[/QUOTE]

Tuurin oma "Kreivi Önkkötörö" !

Yhteistyössä