Onkohan Vesa Keskinen jotenkin sairas?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "Miisa"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
olla vaan niin kännissä et näyttää sairaalta. Onko sillä päässä joku kolhu, näyttää variseltä. Liekö saanut akalta otsalohkoonsa ku hyvät kastit heitti viemäriin :)

oletteko huomanneet että ainoastaan maikkarin viihdeuutiset on kiinnostunut tästä keskisestä. vesa haluaa markkinointimielessä pysyä julkisuudessa ja kertoo itse asioistaan julkusuuteen mutta ketään muuta ei kiinnosta

kaikista kumminta miusta on tuo että ylipäänsä on asiasta puhunut...minä jos olisin keski-ikäinen, inhottava ukonkäppyrä ja saisin jotenkin juoniteltua tuollaisen kauniin nuoren naisen punkkaani, rehentelisin sillä ku hullu, enkä varmana kertois kellekään että akka sai tarpeekseen, katosi mystisesti eikä halua tulla takaisin.

Sitäpaitsi käsittääkseni tämä neito on maailmalla suhteellisen "kova nimi", joten ettäs kehtaa antaa naisestaan huonon julkisuuskuvan, tämä ei kyllä ole kivaa julkisuutta akalle, taikka se voi olla tietysti koko homman tarkoitus..pilata akan maine.

Niin Keskistä tuntematta kieltämättä on viime aikoina tuntunut että asiat joista hän kertoo julkisesti on aika priivaatteja. Jokainen selibaattikuukausi tai saatu suukko on informoitava kansalle. Eihän se kuulosta ihan samalta mitä Keskisen touhu on aikaisemmin ollut. Ennenhän salarakkaat kertoivat juorut ja Keskinen koitti kiistää kaiken viimeiseen asti.

Vesan äiti on ollut psyykkisesti sairas. Luulen että Vesaankin on roiskahtanut jotain sairautta. Ja Keskinen ei ole kännissä vaikka siltä näyttäisi tai kuulostaisi, aina se on tuollainen. Luulen että Keskinen on jäänyt julkisuuteen koukkuun niinkuin Tukiainenkin. Hieman säälittäviä tapauksia kyllä...

Alkuperäinen kirjoittaja Horuksen silmä;22986507:
Niin Keskistä tuntematta kieltämättä on viime aikoina tuntunut että asiat joista hän kertoo julkisesti on aika priivaatteja. Jokainen selibaattikuukausi tai saatu suukko on informoitava kansalle. Eihän se kuulosta ihan samalta mitä Keskisen touhu on aikaisemmin ollut. Ennenhän salarakkaat kertoivat juorut ja Keskinen koitti kiistää kaiken viimeiseen asti.

Mä olen välttynyt kaikilta Keskis-uutisilta.

[QUOTE="hmp";22986683]Saako edes julkkiksesta tehdä tällaista avausta???? :O[/QUOTE]
Tota jos Tuksusta saa tehdä pahempia avauksia jatkuvasti saati sitten palstalaisista niin miksi sitten ei voisi kummastella Keskisen käytöstä.....

Alkuperäinen kirjoittaja Horuksen silmä;22986698:
Tota jos Tuksusta saa tehdä pahempia avauksia jatkuvasti saati sitten palstalaisista niin miksi sitten ei voisi kummastella Keskisen käytöstä.....

Mua oikeesti säälittää nää Tuksut ja Keskisetkin jotka onnesta soikeena ilmottavat kaikenmaailman kastikejutut medialle eivätkä tajua että ihmiset vaan nauravat heille ivallisesti. Paras keino ois saada noi pois julkisuudesta olla lukematta yhtäkään niiden juttua yms. Mutta kun ihmiset ovat niin uteliaita, haluavat mässätä sillä jos toisella menee huonommin kuin itsellä.

Yhteistyössä