yle on niin pahoin kallellaan vasemmalleMitenniin?
yle on niin pahoin kallellaan vasemmalleMitenniin?
No mitä?eli Ksantipallakaan ei ole hajuakaan siitä mitä tapahtui Talvivaarassa loppuvuodesta 2011?
Oliko semmosta?Ksantippa, myönnän että en muista mitä tapahtui loppuvuodesta 2011
mikä oli tuon mainitsemasi poliisitutkinnan lopputulos?
Vastasitko?Mitenniin?
Ei tuuMedia saattaa paisutella asioita joiden tietää myyvän, mutta tälläisissä tapauksissa minua pikemminkin mietiyttää se, tuleeko ollenkaan kaikki kerrotuksi.:|
Toi on vaan pahempiMelkein kaikissa kohuissa on medialisä. Monesti ei olisi edes kohua, ellei media nostattaisi kohua isoin mustin otsikoin. Toisaalta media voi vaieta asioista, joista saisi suuren kohun aikaiseksi itse asian kauheuden vuoksi.
kyllä ne joutuvat myymään kaikki uutisetMedia saattaa paisutella asioita joiden tietää myyvän, mutta tälläisissä tapauksissa minua pikemminkin mietiyttää se, tuleeko ollenkaan kaikki kerrotuksi.:|
paitsi YLE, se voi verovarojen turvin kirjottaa ihan mitä sen kulloisenkiin agendaan sattuu sopimaankyllä ne joutuvat myymään kaikki uutiset
AijaaEsimerkiksi HS:n sivuilta löytyy oivallinen aikajana, jolle on koottu lehtiartikkeleita Talvivaaran alusta saakka. Sen jos jaksaa lukea läpi, saa jonkinlaisen käsityksen siitä, miten moneen otteeseen näistä päästöasioista on väännetty.
Vuoden 2011 esitutkinta on kesken, ja eiköhän se käytännössä yhdistetä nykyiseen tutkintaan.
ei se ihan niin paha ole, media liiottelee aina
edes YLEen ei voi enää luottaa
entäs se sun käyttämä pirta?paitsi YLE, se voi verovarojen turvin kirjottaa ihan mitä sen kulloisenkiin agendaan sattuu sopimaan