Punaviini mikä on ostettu yli vuosi sitten? :snotty:
Einäin 30.05.2010 #2 Millanen korkki? Miten säilytetty? *toki avaamalla ja maistamalla huomaa, ei sitä voi juoda jos pilalla*
Millanen korkki? Miten säilytetty? *toki avaamalla ja maistamalla huomaa, ei sitä voi juoda jos pilalla*
maisku 30.05.2010 #5 Tuon muovikorkin alla on muistaakseni toinen korkki, tuo on vaan koriste. Mutta kyllä se sen normiajan kestää varmaan, vaikkei oliskaan. Maistat sä sen jos on pilaantunut. Viini on etikkaista silloin.
Tuon muovikorkin alla on muistaakseni toinen korkki, tuo on vaan koriste. Mutta kyllä se sen normiajan kestää varmaan, vaikkei oliskaan. Maistat sä sen jos on pilaantunut. Viini on etikkaista silloin.
Einäin 30.05.2010 #6 Kyl mä uskon et ihan hyvä on, kun ei ole Korkki korkki. Mut maistamalla se selviää viimeistää.
Einäin 30.05.2010 #8 Alkuperäinen kirjoittaja Essie: Okei Mä taidan käydä vähäsen maistamas B) Click to expand... Jep. Ja jos se pilalla on, nii sitä EI PYSTY juomaan.
Alkuperäinen kirjoittaja Essie: Okei Mä taidan käydä vähäsen maistamas B) Click to expand... Jep. Ja jos se pilalla on, nii sitä EI PYSTY juomaan.