Onkohan tämä normaalia?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ???
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
?

???

Vieras
Painonheittely loppuraskaudessa?

mulla alkoi viikko 35. Painoa on tullut raskaudessa nyt 13 kiloa, aloituspaino oli normaali.

Onhan se tyhmää käydä päivittäin puntarilla mutta se on ollut mulla tapana jo ennen raskauttakin.

Käyn aina tyhjällä vatsalla ja samoissa vaatteissa että siitä ei heittoa tule. Mutta silti on eilisestä tullut 2 kg lisää. Läskiä tuskin voi tulla tuolla vauhdilla enkä ole syönyt sen enempää ku muutenkaan.

Turvoksissa olet, siitä tuo kielisi. Jos paino nousee kovasti ja hyvin lyhyen ajan sisällä, kantsii soitella neuvolaan, jotta varmistavat, ettei kyseessä ole raskausmyrkytys.

[QUOTE="hei";28215300]Turvoksissa olet, siitä tuo kielisi. Jos paino nousee kovasti ja hyvin lyhyen ajan sisällä, kantsii soitella neuvolaan, jotta varmistavat, ettei kyseessä ole raskausmyrkytys.[/QUOTE]

Kävi myös mielessä mutta en ole huomannut turvotusta missään. Sormet on ollut jo jonkun aikaa sen tuntuiset että en ole sormuksia pitänyt mutta niistäkään ei muut huomaa. Itse lähinnä koukistellessa.

Jos se pari kiloa on tullut pitkin kroppaa, niin ei sitä välttämättä huomaa. Pikkuhiljaa se tulee. Poistuessa huomaa sitten. En ajatellut edes että jalkani olisivat nyt olleen niin turvoksissa, mutta pari päivää synnytyksen jälkeen katsoin luisia nilkkojani ja ihmettelin miten niillä pysyy edes pystyssä. Olivat ainakin tuplasti paksummat viimeisillä viikoilla : /.