Onkohan tämä ihan terveellistä???

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tressa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
T

tressa

Vieras
Mä en ole syöny moneen viikkoon kunnolla. Se on hyvä jos saan päivän aikana alas pari kuppia kahvia ja pienen annoksen päivällistä. Muuten se on vaan sellasta, että koitan haukata leipää, mutta ei mee alas monta palaa. Koitan pitää huolen, että se vähä mikä menee alas ois terveellistä. Tiedäthän.. Kuitupitoista, täyttävää, hitaasti sulavaa.. Mulla oli mahakipuja jo ennen tätä ruokahalun katoamista ja pahoinvointisuutta. Ne mahakivut on helpoimmillaan silloin kun en syö. Ehkä tämä sitten on joku alitajuinen juttu? mulla vähän hirvittää mitä tuolla mahassa on.. Nyt on kaksi päivää taas ollu alamahalla kauheita kramppeja, selvästi vauvatehdas-osastolla. Joskus siellä tuntuu kaksi kovaa palleroa, kohdun molemmin puolin. Vasemmalla isompi. Siellä vasemmalla puolen ollu kramppeja jo kohta vuoden. menkkoja ei le ollu melkein vuoteen. ei nämä taida enää kuittaantua stressimahalla? vaikka olen kyllä viime aikoina stressannu vielä enempi ku aiemmin... Mulla on ollu jo yli vuoden tuossa keskimahalla sellasta että jos on sormilla painellu ja koittanu tunnustella että mikä siellä on kipeä, niin sitte vähän ajan päästä on menny mahakivut pahemmaksi ja maha turvonnut ja mennyt kovaksi. Sitäkään viitti enää tehä. Hirvittää mennä lääkäriin, kun sekin sitte joutuu painelemaan ennen ku uskoo että jotain on vialla. ei ne ikinä mitään usko... kumma ku paino ei ole yhtään laskenu kumminkaan. näytän ihan tyhmältä. kädet ja jalat ja naama on aika laihat, mutta mahalla iso läskivuori. ihme homma. enkä ole raskaana, turha teidänkin sitä toitottaa. sukulaiset jo jankkaa. en tuhlaa enää yhteenkään raskaustestiin rahaa, kun kumminkin on nega. ihan selkeästi mulla on hormoneissa jotain vikaa ku hikikin haissu jo vuoden ällön imelälle ja kitkerälle..menee vaan pahemmaksi se lemu koko aika...

Yhteistyössä