Onkohan tämä mennyt kesken?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "allukka"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
A

"allukka"

Vieras
Niin kun mulla ei oo mitään raskausoireita ja tein muutama päivä sitten uuden testin ja testiviiva oli suunnilleen saman vahvuinen kuin ekassa testissä, muistaakseni. En voinu vertailla ku en tiiä missä se eka on. Enkä mä tiedä edes millä viikolla oon..

Että ei se ainakaan ollu mielestäni vahvistunu niin eikös se jo kerro siitä että raskaus ei todennäköisesti ole normaali, tai jotain...

Niin kun se eka testi näytti haalean mutta selkeän, värillisen plussan. Ja tein uuden testin n. muutaman päivän kuluttua siitä ja viiva oli muistaakseni suht samanlainen ku edellisessä.

Vaikea sanoa. Odottele muutama päivä ja tee uusi testi tai käy labrassa. Nythän se oikeestaan näkyis varmaan jo ultrassa jos alkio/sikiö elää. Jos siis viikkoja olis yli 6.

No eipä vahvistunu viiva mullakaan alkuun tuon poitsun kohdalla. Ja kyllä, itsekin ajattelin, että sitä vuotoa odotellessa. Oireitakaan ei silloin ollu.

Mut kyllä se viiva siitä ajallaan sit vahvistui (parin viikon päästä) ja oireetkin ehti mukaan. Ja nyt lähden viemään tuota poitsua iltapesulle. =)

Mä pääsen vaan neuvolan kautta labraan ja neuvolaan en haluaisi mennä koska en vieläkään ole täysin toipunu shokista. Läpipaska olo ei enää ole, että on se sen verran jo helpottanut. Joten kai mä sitte teen vielä uuden testin ens viikolla...