Onkohan tämä ihan luvallistakaan toimintaa?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja oho
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
O

oho

Vieras
Meillä lauantaina talkoot ja tänään tuli lappu, että jos ei la mennessä ole pyöräänsä käynyt merkitsemässä nimellä niin pyörät heitetään jätelavalle kellarista. Ok, itse olen onneksi kotona, mietin vaan, että kiva jos olisin ollut esmi. mökillä pidempään tai työmatkalla..

Onkohan ihan viisasta toimintaa? Siis ymmärrän, että turhista pyöristä halutaan eroon (jos niitä nyt siellä edes on) mutta näin lyhyt varoaika?

Meillekin tulee keväällä aina lappu, että pitää käydä merkitsemässä omat tavarat varastossa. Koskaan ei ole merkitty ja tallessa ovat pysyneet. Ei meillä ainakaan hyväkuntoisia tavaroita nakata roskiin. Pyörän romut ja irtonaiset renkaat ja selvästi roju nakataan pois.

Alkuperäinen kirjoittaja Sörhis:
No herranjestas, eik kai sen maalarinteipin kiinnittäminen pyörään viikkokausia vie?

Jos nyt la on talkoot ja tänään tuli tästä merkitsemisestä lappu niin ei kaikki varmaan ole kotona. Itse olen usein viikon kaksikin pois kotoa, nyt ONNEKSI olin, jotta voin merkitä pyöräni ja osallistun talkoisiin.

T. uusi tässä talonyhtiössä

luvallista ilmeisesti on, ainakin yleisesti tuota tehdään. Mutta ymmärrän myös ap:n mielipiteen että hirmu myöhään ilmoitus tuli jos nyt tullut eli vajaa viikko aikaa.

Söhris ei varmaan pyörän merkitsemisessä viikkoa kestä, mutta mökillä voi joku helposti olla viikon, eli ei näkisi ilmoitusta ja kotiintullessa olisi pyörä hävinnyt, ymmärsitkö?

ainakin meillä toimitaan noin taloyhtiössä. Onneksi. Muuten siellä lojuu jo kauan sitten muuttaneiden vanhoja pyöriä ja suksia yms. Ihmiset eivät huolehdi muuttaessaan sitä mitä eivät tartte. Tuskin nyt mitään heitetään pois jos nähdään, että on selkeesti käytössä.

Alkuperäinen kirjoittaja no:
ainakin meillä toimitaan noin taloyhtiössä. Onneksi. Muuten siellä lojuu jo kauan sitten muuttaneiden vanhoja pyöriä ja suksia yms. Ihmiset eivät huolehdi muuttaessaan sitä mitä eivät tartte. Tuskin nyt mitään heitetään pois jos nähdään, että on selkeesti käytössä.

Vaan myöhäistä ilmoitusta. Se tässä on pointti, hitsi vie.

joka siis viikonlopun talon edessä. Mies kertoi että sama tehtiin kevään talkoissa (itse olin reissussa silloin) mikä idea on nakkailla 4kk välein tavaraa roskiin, ei tästä ole tämän ajan sisällä muuttanut kukaan ja vastoissa on hyvin tilaa? En ymmärrä, liian lyhyt varoaika minusta kyllä! Toivottavasti ei mene kenenkään käyttötavaroita. Viimeksi oli kuulemma mennyt ihan hyviä pyöriä roskalavalla ja niitä oli yöllä sitten lähistön ihmiset sieltä vieneet.

Yhteistyössä