onkohan tää ok?

Moi,

Kysyn nyt hassuja, kun olen aika oudossa tilanteessa. clomifeenia takana kolme kiertoa, kaikissa menkat tullut ajallaan ja normaaleina,kohtalaisen runsaina...päitis nyt tässä viimosessa ne oli kaks päivää myöhässä ja vuoto on todella niukkaa...pikkuhousunsuoja riittää tai ei tarvitsisi sitäkään. vessassa käydessä papruun jää verta,mikä on liman sekaista.

Huomenna tarttis alottaa clomit..(kp3)....mutta jostain olen lukenut juttuja niukoista "läpivuoto" menkoista..ja clomihan on ehottomasti kieletty raskauden aikana!!!!!

Edellinen raskaus, poika reilut kolme vuotta, alkoi normaalisti ja nopeasti,raskaustesti näytti positiivista vasta raskausviikolla kuusi!

Mitä tekisitte minun tilassa?

Kiitti jo etukäteen!!!!!
 

Minulla on yksi Clomi-kuuri takana ja vuoto tuli ajallaan, mutta oli/on tooooooodella niukkaa. Testasin varuilta lauantaiaamuna, testi näyttä negaa. Tuosta ainokaisesta testi näytti plussaa vasta, kun menkat oli myöhässä 2 viikkoa.
Uskalsin kuitenkin ne Clomit lauantaina aloittaa... en usko raskauden mahdollisuuteen...

Aloititko sinä kuurin, vai mihin päädyit?
 
Tee testi varalta. Minullakin oli pari kiertoa sitten menkkavuoto sellaista tippa silloin toinen tällöin. Tein testin ja oli negaa. En tosin uskaltanut aloittaa clomeja, en tiennyt, mikä oli oikea eka vuotopäivä, kun 5 päivää tuli tippoja ja sitten pari päivää normaalimpaa vuotoa. Lääkäri meinas, että nuo tiputteluvuodot johtuvat yleensä keltarauhashormoonin epätasapainosta. :(
 

Yhteistyössä