Onkohan tä ihan sikamaista?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja zxc
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Z

zxc

Vieras
Oli tarkoitus tehdä asuntokauppoja viikko sitten, asunnossa oli kuitenkin "pieni vika", pankki toivoi että myyjä hoitaisi sen pois ennen kauppoja. Silloin tä koko asia tapahtui aika nopeasti ja ei ehditty kunnolla kilpailuttaa asuntolainoja, mutta nyt kun on aikaa niin todennäköisesti saadaan paremmat lainatarjoukset muista pankeista (meidän pankin tarjous oli sen verran surkea). Pankkivirkailija on kuitenkin tän koko ajan auttanut meitä tässä asuntoasiassa, ettei tulis mitään tyhmyyksiä tehtyä...Onkohan se sitten ihan törkeä sitten kun hän hyväksy kohteen (muutosten jälkeen) ilmoittaa että vaihdamme pankin.....? toisella puolella on hyvä omatunto, toisella säästö pankkipalvelu"maksuissa". Kumman valitsisit?:)

Meillä mies valitsisi säästön ja minä hyvän omantunnon ja yöunet. Tästä sitten varmaan neuvoteltaisiin...

Mutta, ainahan te voitte snaoa pankkivirkailijalle, että olette saaneet paremman tarjouksen lainasta... jos vaikka tarjoaisi saman tai paremman.

Meillä mies valitsisi säästön ja minä hyvän omantunnon ja yöunet. Tästä sitten varmaan neuvoteltaisiin...

Mutta, ainahan te voitte snaoa pankkivirkailijalle, että olette saaneet paremman tarjouksen lainasta... jos vaikka tarjoaisi saman tai paremman.

ei ne tarjoa, se mitä saadaan heiltä nyt oli jo todella pitkän neuvottelun tulos. se just harmittaa, hyvä palvelu, huonot ehdot.

Esittelisin toisaalta saadun tarjouksen omalle pankille ja yrittäisin neuvotella samat tai vaihdamme pankkkia. Kuitenkin kyseessä on niin isot rahat, että en kuitenkaan perustaisi koko päätöstä yhden virkailijan (vaikkakin avulias ja mukava) varaan, mutta jos päätyisimme pankkia vaihtamaan niin vietäisiin varmaan iso kukkapuska tjn. kiitokseksi kyseiselle virkailijalle ja vielä vaikka kiitokset ja kehut hänen esimiehelleen hänen toiminnastaa. (se nyt olisi vähintä)

• Tykkää
Reactions: kaalimaan vartija
Alkuperäinen kirjoittaja töitähän nekin vain;28040839:
Esittelisin toisaalta saadun tarjouksen omalle pankille ja yrittäisin neuvotella samat tai vaihdamme pankkkia. Kuitenkin kyseessä on niin isot rahat, että en kuitenkaan perustaisi koko päätöstä yhden virkailijan (vaikkakin avulias ja mukava) varaan, mutta jos päätyisimme pankkia vaihtamaan niin vietäisiin varmaan iso kukkapuska tjn. kiitokseksi kyseiselle virkailijalle ja vielä vaikka kiitokset ja kehut hänen esimiehelleen hänen toiminnastaa. (se nyt olisi vähintä)

Tämä jälkeen mäkin varmaan pystyisin nukkumaan yöni rauhassa omatunto puhtaana. Ja mies voisi huokaista helpotuksesta kun säästyy rahaa. :D

Tämä jälkeen mäkin varmaan pystyisin nukkumaan yöni rauhassa omatunto puhtaana. Ja mies voisi huokaista helpotuksesta kun säästyy rahaa. :D

kyll mä oon ajatellut viedä suklaata (?) joka tapauksessa hänelle kiitokseksi, koska aikamoisesta paskajutusta hän on meitä varoittanut, mutta samalla mietin kun nyt on sopiva "tauko" niin kerkis noita pankkia kiertää, yhdestä on jo saatu parempi tarjous. Mutta tuntu jotenkin paskamaiselta silti soittaa päivä ennen kauppoja ja sanoa ettei me tullankaa....

Yhteistyössä