Onkohan sossuntädit kohta kotiovella :(

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja :(
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
?

:(

Vieras
Olen ollut aina ylisuojelevainen ja ylihuolehtiva lapsista, joita mulla on 4 siunaantunut. Mies taas ollut aina rennommalla asenteella ja eilen sitten tapahtui kauheita. Oli sukulaisilla yhden 3 vuotiaan lapsemme kanssa ja otti hänet pikku mopedin kyytiin ilman kypärää!! Olivat pikkuvauhtia menneet mutta kaatuneet ja lapsella otsassa reikä!!! Tikattavaksi joutui! Mies kertoi koko tarinan lääkärille, kaikki nyt hyvin ONNEKSI lapsella. Mutta mua alkoi ihan kauheasti ahdistaa että ilmoittaakohan sairaalasta lastensuojeluun??
Olen aivan raivona, hermona, huutanut miehelle miksi otti lapsen kyytiin,oli niin vastuuton, saanut kuulla kunniansa ja kuulemma oppi virheestään... Olen vain ihan sekaisin tästä tilanteesta ja pelottaa! Auttakaa ja rauhoittakaa mua jos siihen on aihetta :( onneksi lapsi on kunnossa, kiitos Jumalalle :(

[QUOTE="vieras";23684178]no näinpä. miten aikunen mies voi olla noin vastuuton. varmasti sossulle ilmoitettu tuosta, niin kuuluu tehdäkin. lapsenne olisi saattanut kuolla todella turhan kuoleman, ei siinä lämmitä se että ajettiin vaan ihan hiljaa..[/QUOTE]

No tätä mä olen miettinyt! Mä tosissaan harkitsen jopa eroa tämän asian vuoksi!
Mutta en kestä että lapset vietäisiin minulta vain miehen idioottimaisuuden takia.

[QUOTE="vieras";23684178]no näinpä. miten aikunen mies voi olla noin vastuuton. varmasti sossulle ilmoitettu tuosta, niin kuuluu tehdäkin. lapsenne olisi saattanut kuolla todella turhan kuoleman, ei siinä lämmitä se että ajettiin vaan ihan hiljaa..[/QUOTE]

Ööö..Mitähän ne sossuntädit sitten tilanteelle tekis?

Mutta en kestä että lapset vietäisiin minulta vain miehen idioottimaisuuden takia.

ei tuon takia lapsia viedä. olen se sama vieras jole vastasit tällä kommentilla. voitte joutua tarkkailuun. ite tiedän pari perhettä joissa lapset jatkuvasti jätetty heitteille tms ja edelleen sosku tarkkailee eikä lapsia ole viety pois.
ymmärrän tunteesi. en ikinä antaisi miehelle anteeksi tuollaista. olen ite liikenteessä niin todella varovainen että paras on miehenkin olla

Sä olet ollut liikaa palstalla. Sossuntädit eivät tule viemään kenenkään lapsia ilman syytä.

Vaikka teidän tapauksesta tehtäisiin lastensuojeluilmoitus, siitä ei seuraisi kuin muutama keskustelu, jos perheessänne asiat ovat muuten hyvin.

oonkohan ikinä sanonu että eniten mua tympii et ihmisillä ei nykyään oo minkään näköstä maalaisjärkeä, ei sulla eikä sun miehelläs... varmaan joo ne sossutädit nyt hakee lapset sulta..

Ei sossut oikeasta sulta lapsia ole viemässä, älä sitä pelkää. Jos ottavat yhteyttä niin kartoittavat vain teidän tilanteen, ei muuta. Eli huoli pois, ei oikeesti kannata miettiä sitä vaan keskittyä nyt siihen mieheen.

Naurakaa vaan te ihan rauhassa mun eroajatukselle. Tämä asia on todella vakava, ja mies saattoi mun kalleimman aarteen vaaraan omalla typerällä päähänpistollaan! Sitä en todellakaan voi antaa anteeksi! Miettikää omalle kohdalle! :(

Naurakaa vaan te ihan rauhassa mun eroajatukselle. Tämä asia on todella vakava, ja mies saattoi mun kalleimman aarteen vaaraan omalla typerällä päähänpistollaan! Sitä en todellakaan voi antaa anteeksi! Miettikää omalle kohdalle! :(

Ekan viestin perusteella sä olit kyllä eniten huolissasi sossusta...No, ei muuta kuin eropaperit vetämään vaan. Ne voi tulostaa netistä valmiiksi.

Tuskin se lapsen etu on, että eroatte - ellet todellakin ole sataprosenttisen varma, että mies on vaaraksi lapsille. Ja silloinkin se pitäisi olla niin todistettavissa, ettei mies saa lapsia omaan hoitoonsa esim. viikonloppuisin ja lomilla.

Eli säikähdys säikähdyksenä ja siitä otetaan opiksi.

[QUOTE="Miä";23684282]Olen ap:n kanssa samoilla linjoilla! Ihan samat ajatukset mulla.Vaikka sitten ero,jos mies on ´vaaraksi´ lapsille.[/QUOTE]

Ja valvotut tapaamiset, tottakai. Vai olisiko parempi heivata se mies kokonaan lasten elämästä?

En todellakaan usko, että miehestäsi olisi tehty lastensuojeluilmoitusta. Eli tuskinpa tulee sossun tätejä teidän oven taakse koputtelemaan. Kaikkeen ei resurssit riitä ja Suomessa on kiireellisempiäkin juttuja kuin tämä teidän tapaus. Koita siis rauhoittua.

Minusta sinä kuitenkin nyt ylireagoit, tuskin nyt tämän tapauksen takia kannattaa eroa harkita. Miehesi sanoo oppineensa tästä ja silloin tällainen tilanne tuskin enää toistuu. Hölmöähän se oli mieheltäsi, mutta näytä minulle sellainen ihminen joka ei koskaan tee virheitä. Tärkeintä on kuitenkin oppia virheistään!

Sun kalleimman aarteen? Kait se lapsi on miehellekin kallein aarre. Ymmärrän ettei aina tule ajatelleeksi että pitäs kypärä olla jos pienen lenkin pihalla vetää...

[QUOTE="vieras";23684292]Tuskin se lapsen etu on, että eroatte - ellet todellakin ole sataprosenttisen varma, että mies on vaaraksi lapsille. Ja silloinkin se pitäisi olla niin todistettavissa, ettei mies saa lapsia omaan hoitoonsa esim. viikonloppuisin ja lomilla.

Eli säikähdys säikähdyksenä ja siitä otetaan opiksi.[/QUOTE]

Aikoi ottaa opiksi,säikähti ja katuu että otti lapsen kyytiin, toinen vaan halusi kuulemma!!

En vaan voi antaa anteeksi, eipä itsellä tulisi koskaan mieleen tuollainen, vaikka lapsi kuinka haluaisi! En anna edes metriäkään lasten ajella ilman kypärää pyörillä...

Yhteistyössä