Mä ehdotin sitä mutta se jänistää ja haluaa että mä meen.Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Laita mies sinne vanhempainiltaan.
ai kun se nukkuu autokaukalossa?Alkuperäinen kirjoittaja Viiden lapsen äiti joka pyrkii ajattelemaan muitakin:Laita mies sinne vanhempainiltaan tai pumppaa maitoa pulloon. Mua ainakin ärsyttää kun otetaan muksuja tollasiin mukaan. Itse järkkää lapsenvahdit yms ja aina jonkun kakara on kuitenkin mukana. Ja kyllä, se yleensä häiritsee.
Höpö höpö,kyllä lapsiperheiden pitäs vauvat suvaita.Alkuperäinen kirjoittaja Viiden lapsen äiti joka pyrkii ajattelemaan muitakin:Laita mies sinne vanhempainiltaan tai pumppaa maitoa pulloon. Mua ainakin ärsyttää kun otetaan muksuja tollasiin mukaan. Itse järkkää lapsenvahdit yms ja aina jonkun kakara on kuitenkin mukana. Ja kyllä, se yleensä häiritsee.
Jos se nukkuu niin mikset jätä kotiin nukkumaan?!Alkuperäinen kirjoittaja ap:ai kun se nukkuu autokaukalossa?Alkuperäinen kirjoittaja Viiden lapsen äiti joka pyrkii ajattelemaan muitakin:Laita mies sinne vanhempainiltaan tai pumppaa maitoa pulloon. Mua ainakin ärsyttää kun otetaan muksuja tollasiin mukaan. Itse järkkää lapsenvahdit yms ja aina jonkun kakara on kuitenkin mukana. Ja kyllä, se yleensä häiritsee.
no, parasta jättää välistä koko ilta sitte jos sä vaikka satut olla siellä. todennäköistä on että nukkuu koko ajan mutta kun en oo 100% varma niin en uskalla jättää kotiin. en ite osais keskittyä sielä mihinkää jos koko ajan vaa miettisin että onko vauva heränny.Alkuperäinen kirjoittaja viiden äiti:Jos se nukkuu niin mikset jätä kotiin nukkumaan?!Alkuperäinen kirjoittaja ap:ai kun se nukkuu autokaukalossa?Alkuperäinen kirjoittaja Viiden lapsen äiti joka pyrkii ajattelemaan muitakin:Laita mies sinne vanhempainiltaan tai pumppaa maitoa pulloon. Mua ainakin ärsyttää kun otetaan muksuja tollasiin mukaan. Itse järkkää lapsenvahdit yms ja aina jonkun kakara on kuitenkin mukana. Ja kyllä, se yleensä häiritsee.
Se häiritsee että sinä alat oman aikaisemman viestisi perusteella lasta siellä imettämään, ja lapsi todennäköisesti päästelee jotain ääniäkin...
Ja lapsiperheiden myös pitäis ymmärtää että kyseessä on VANHEMPAINilta...Alkuperäinen kirjoittaja annuska:Höpö höpö,kyllä lapsiperheiden pitäs vauvat suvaita.Alkuperäinen kirjoittaja Viiden lapsen äiti joka pyrkii ajattelemaan muitakin:Laita mies sinne vanhempainiltaan tai pumppaa maitoa pulloon. Mua ainakin ärsyttää kun otetaan muksuja tollasiin mukaan. Itse järkkää lapsenvahdit yms ja aina jonkun kakara on kuitenkin mukana. Ja kyllä, se yleensä häiritsee.
No voi voi , alapa tosiaan marttyyriksi. Mikset pumppaa pulloon maitoa vauvalle?Alkuperäinen kirjoittaja ap:no, parasta jättää välistä koko ilta sitte jos sä vaikka satut olla siellä. todennäköistä on että nukkuu koko ajan mutta kun en oo 100% varma niin en uskalla jättää kotiin. en ite osais keskittyä sielä mihinkää jos koko ajan vaa miettisin että onko vauva heränny.Alkuperäinen kirjoittaja viiden äiti:Jos se nukkuu niin mikset jätä kotiin nukkumaan?!Alkuperäinen kirjoittaja ap:ai kun se nukkuu autokaukalossa?Alkuperäinen kirjoittaja Viiden lapsen äiti joka pyrkii ajattelemaan muitakin:Laita mies sinne vanhempainiltaan tai pumppaa maitoa pulloon. Mua ainakin ärsyttää kun otetaan muksuja tollasiin mukaan. Itse järkkää lapsenvahdit yms ja aina jonkun kakara on kuitenkin mukana. Ja kyllä, se yleensä häiritsee.
Se häiritsee että sinä alat oman aikaisemman viestisi perusteella lasta siellä imettämään, ja lapsi todennäköisesti päästelee jotain ääniäkin...
niin ja viidenlapsen äidin luulisi jo ymmärtävän ettei sitä rintalasta nuin vain kotiin jätetä!!Alkuperäinen kirjoittaja viiden äiti:Ja lapsiperheiden myös pitäis ymmärtää että kyseessä on VANHEMPAINilta...Alkuperäinen kirjoittaja annuska:Höpö höpö,kyllä lapsiperheiden pitäs vauvat suvaita.Alkuperäinen kirjoittaja Viiden lapsen äiti joka pyrkii ajattelemaan muitakin:Laita mies sinne vanhempainiltaan tai pumppaa maitoa pulloon. Mua ainakin ärsyttää kun otetaan muksuja tollasiin mukaan. Itse järkkää lapsenvahdit yms ja aina jonkun kakara on kuitenkin mukana. Ja kyllä, se yleensä häiritsee.
Alkuperäinen kirjoittaja viiden äiti:Jos se nukkuu niin mikset jätä kotiin nukkumaan?!Alkuperäinen kirjoittaja ap:ai kun se nukkuu autokaukalossa?Alkuperäinen kirjoittaja Viiden lapsen äiti joka pyrkii ajattelemaan muitakin:Laita mies sinne vanhempainiltaan tai pumppaa maitoa pulloon. Mua ainakin ärsyttää kun otetaan muksuja tollasiin mukaan. Itse järkkää lapsenvahdit yms ja aina jonkun kakara on kuitenkin mukana. Ja kyllä, se yleensä häiritsee.
A) Ap:lla on myös mies joka nähtävästi on niin vitun nyhverö ettei voi vanhempainiltaan mennä...Alkuperäinen kirjoittaja kaisa:niin ja viidenlapsen äidin luulisi jo ymmärtävän ettei sitä rintalasta nuin vain kotiin jätetä!!Alkuperäinen kirjoittaja viiden äiti:Ja lapsiperheiden myös pitäis ymmärtää että kyseessä on VANHEMPAINilta...Alkuperäinen kirjoittaja annuska:Höpö höpö,kyllä lapsiperheiden pitäs vauvat suvaita.Alkuperäinen kirjoittaja Viiden lapsen äiti joka pyrkii ajattelemaan muitakin:Laita mies sinne vanhempainiltaan tai pumppaa maitoa pulloon. Mua ainakin ärsyttää kun otetaan muksuja tollasiin mukaan. Itse järkkää lapsenvahdit yms ja aina jonkun kakara on kuitenkin mukana. Ja kyllä, se yleensä häiritsee.