Tilasin netin kautta uuden kortin, johon laskevat mulle uudelleen ne prosentit... Alotan nyt maanantaina työt, lapset eivät mene hoitoon, vaan hoidamme ne miehen kanssa täällä kotona. Saan siis myös kotihoidontuen. Laitettiin siihen verokorttilaskentaan tietyn könttäsumman, mitä saan tienata (+tuet) ja sen mukaan verot sitten menee. Sitä menee molemmista nyt 17,5%, siis sekä töistä, että kotihoidontuesta... Onkohan se ok?
Ja mikä on normaali prosentti, mitä tosta kh:sta menee, jos ei tee töitä siinä samalla? Sekin voi vaihdella tai sen voi kai lasketuttaa myös erikseen, mut mä en oo sitä tehny. Mietin vaan, miten paljon mulla on aiemmin siitä mennyt... Seki selviäsi ku kaivelis noita papereita, mut en nyt jaksa
Ja mikä on normaali prosentti, mitä tosta kh:sta menee, jos ei tee töitä siinä samalla? Sekin voi vaihdella tai sen voi kai lasketuttaa myös erikseen, mut mä en oo sitä tehny. Mietin vaan, miten paljon mulla on aiemmin siitä mennyt... Seki selviäsi ku kaivelis noita papereita, mut en nyt jaksa