Onkohan mun lapset ihan normaaleita...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Sanna80
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

Sanna80

Aktiivinen jäsen
24.05.2004
14 725
5
36
Mikkeli
Tänään kysyin kauppaan mennessä, että mitä muksut haluaa iltapalaksi, niin esikoinen kohta 5 vee toivoi maksamakkaraa. Ja sai kanssa. Tämä on sen lempiherkku, Fazerin paahtosämpylä ja päälle maksamakkaraa. :x No, ei siinä mitään. Tultiin kotiin ja iltapalaa pöytään. Muksut vetää sämpylää ja maksista ja sitten lupasin Kinderit jälkkäriksi kun niitä oli jättikasa saatu virpomispalkaksi. Lämmitin itselleni voileipää, eli ruispalaa jossa päällä tonnikalaa ja juustoraastetta. Kumpikin jätti sulkaamunat kesken ja alkoi vinkua, että heille kanssa leipää! :o Mun piti sitten tehdä tupla-annos lämpimiä voileipiä ja jälkkäriksi sain suklaamunan jämät kun pienemmältä jäi kokonaan syömättä kun sai "peipää!". Omituisia muksuja.. :D

Alkuperäinen kirjoittaja Sanna80:
Se, että valitsevat leivän mieluummin kuin suklaamunan ja se, että jos kysytään että mitä hyvää haluaa kaupasta, 5-vuotias toivoo maksamakkaraa. Mutta hyvä tietää että tämä on ihan normaalia. :whistle:

Meillä tyttö 3v pyytää aina kaupasta maksalaatikkoa. On kuulunut herkkuihin 1v lähtien.

Alkuperäinen kirjoittaja kolmen äiti:
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Alkuperäinen kirjoittaja kolmen äiti:
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Kristallilapsia luultavasti. :|

Mitä ne on??

:D Se oli vitsi.

Niin mut mitä ne oikeesti on? Onko siis olemassa joku kristallilapsi-jutska?
*onnellisesti pihalla* :)

En mä tiiä, joku New Age-juttu. :D

Yhteistyössä