Onkohan mun häntäluu murtunut vai vaan pahasti tärähtänyt?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

"vieras"

Vieras
Juttu on niin että kaaduin tänään jäällä luistimilla suoraan perseelleni/häntäluulleni. Ja älkää kysykö että kuin se on mahdollista, en osaa sanoa :D :laugh:

Se koski niin pirusti että silmissä musteni ja meinasin oksentaa.
Nyt siihen on jomotellut koko päivän hemmetisti. Kumartelu, kyykistely, tärähtäminen kaikki sattuu niiin hitokseen. Ja kun kävelee tuntuu et jalat on sementti kimpaleet joita pitää raahata väkisin. Pitkään seisominen alkaa juilia ja pakko alkaa istua. Istua pystyy pehmeällä sohvalle taakse nojaten.

Alkuperäinen kirjoittaja Miä;25543910:
Sattuu ihan myötätunnosta, au! Mutta oli kummin tahansa, ei sille voi mitään tehdä =)

Joo näin minäkin vähän arvelin, sen verta hankalassa paikassa on :D

Olen joskus penskana aijemminkin satuttanut häntäluun kun istuin suoraan sellaisen kovan kinderlelun päälle ja se sattui myös. Muistan vieläkin sen tuskan :D
Ja se on siitä lähtien aina sillon tällän vihotellut varsinkin raskauksien ja synnytysten jälkeen. Ja taas sattu mut vielä pahemmin :D

Anteeksi kun tulen kertoman totuuden... Mulla häntäluu oireili kolmisen vuotta sen jälkeen kun sai kunnon tällin.

Minulla se sai kunnon tällin ja varmaan murtui kun olin 8 tai 9 -vuotias. Ja se oireilee edelleen. Ja olen nyt siis 24. :D Oireilee siis silloin, jos istun huonolla tuolilla pitkään enkä liiku, alkaa särkeä, ylös nouseminen on lopulta kivuliasta. Mutta hyvin tähän on tottunut, ei se särky jokapäiväistä ole.

No mä lensin viime kevättalvella persiilleni, kun oli jäätikän päällä kiva pieni pakkaslumikerros. Ja oli muuten kipiä. Kävin lääkärissä, koska tarvihin sairaslomalapun töihin, niin kyllä lääkäri oli sitä mieltäettä häntäluu on murtunut.. En pystynyt istumaan kunnolla muualla kuin satulatuolissa kaikki kumartelut, nostelu sattuivat. Selällään ei voinut kuvitelaakaan nukkuvansa ja sängystä kun nousi piti nousta kylkiasennon kautta. Ihan tuskasta oli olo pariviikkoa sitten alko pikkuhiljaa helpottamaan... Särkylääkkeitä sai syödä alussa aika tuhdisti että pysty ees olemaan joten kuten.

Yhteistyössä