T
tyhymä
Vieras
kun mulla on s-bonuskortti ja esim. tankatessa valitsen aina s-bonus enkä s-tiliä? Kortti on ja yhteishyvä-lehti ostotietoineen tulee mutta koko systeemistä en ymmärrä mitään...
Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja tyhymä:kun mulla on s-bonuskortti ja esim. tankatessa valitsen aina s-bonus enkä s-tiliä? Kortti on ja yhteishyvä-lehti ostotietoineen tulee mutta koko systeemistä en ymmärrä mitään...![]()
Alkuperäinen kirjoittaja aino:Joo sulla on ihan oikee tili kun se on nykyään pankki. Ensi kerran kun menet vaikka prismaan tai sokkarille missä on niitä s-pankin asiointi pisteitä niin mee kysyyn paljon on rahaa tilillä.
Muista ottaa se kortti ja henkkarit mukaan.
Ja samalla voisit kysyä sieltä itelles ne verkkopankkitunnukset joilla on hyvä sit kotona seurailla tilitietoja.
Kysyy lisää jos et ymmärtänyt![]()
Alkuperäinen kirjoittaja AikaKaukanaTäydellisestä:Alkuperäinen kirjoittaja tyhymä:kun mulla on s-bonuskortti ja esim. tankatessa valitsen aina s-bonus enkä s-tiliä? Kortti on ja yhteishyvä-lehti ostotietoineen tulee mutta koko systeemistä en ymmärrä mitään...![]()
No näkyyhän sen lehden yhteydessä kuukaudessa kertyneet bonukset.
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja AikaKaukanaTäydellisestä:Alkuperäinen kirjoittaja tyhymä:kun mulla on s-bonuskortti ja esim. tankatessa valitsen aina s-bonus enkä s-tiliä? Kortti on ja yhteishyvä-lehti ostotietoineen tulee mutta koko systeemistä en ymmärrä mitään...![]()
Mut näkyykö mitä kaikenkaikkiaan on kertynyt?
Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja aino:Joo sulla on ihan oikee tili kun se on nykyään pankki. Ensi kerran kun menet vaikka prismaan tai sokkarille missä on niitä s-pankin asiointi pisteitä niin mee kysyyn paljon on rahaa tilillä.
Ja samalla voisit kysyä sieltä itelles ne verkkopankkitunnukset joilla on hyvä sit kotona seurailla tilitietoja.
Eli ne on kertynyt talteen? Oon aatellut jos ne on hävinnyt kun ei ole tiliä perustanut tai käyttänyt niitä tai jotain? Onko niissä joku aika minkä välillä bonukset pitää käyttää??
Kiitoksia paljon sulle!!![]()
Alkuperäinen kirjoittaja AikaKaukanaTäydellisestä:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja AikaKaukanaTäydellisestä:Alkuperäinen kirjoittaja tyhymä:kun mulla on s-bonuskortti ja esim. tankatessa valitsen aina s-bonus enkä s-tiliä? Kortti on ja yhteishyvä-lehti ostotietoineen tulee mutta koko systeemistä en ymmärrä mitään...![]()
No ainakin se mitä on vuoden alusta asti kertynyt.
Alkuperäinen kirjoittaja Aaban:Alkuperäinen kirjoittaja AikaKaukanaTäydellisestä:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja AikaKaukanaTäydellisestä:Alkuperäinen kirjoittaja tyhymä:kun mulla on s-bonuskortti ja esim. tankatessa valitsen aina s-bonus enkä s-tiliä? Kortti on ja yhteishyvä-lehti ostotietoineen tulee mutta koko systeemistä en ymmärrä mitään...![]()
Ei siinä tiliotteessa nykyään näy enää koko summa vaan pelkästään edellisen kuukauden kertyneet bonukset.
Alkuperäinen kirjoittaja aino:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja aino:Joo sulla on ihan oikee tili kun se on nykyään pankki. Ensi kerran kun menet vaikka prismaan tai sokkarille missä on niitä s-pankin asiointi pisteitä niin mee kysyyn paljon on rahaa tilillä.
Eli ne on kertynyt talteen? Oon aatellut jos ne on hävinnyt kun ei ole tiliä perustanut tai käyttänyt niitä tai jotain? Onko niissä joku aika minkä välillä bonukset pitää käyttää??
Kiitoksia paljon sulle!!![]()
Mitä tarkoitat tuolla ettet oo perustanut tiliä? Kyllä sulla on se tili jos oot sen s-kortin saanut
Ja kyllä ne kertyy talteen ne bonukset.Tuli mieleen et sulla voi olla aika huikeet summat siel tilillä oottamassa jos käytät korttia useesti.Kaikki ylijäämäpalautukset sun muut![]()
Alkuperäinen kirjoittaja AikaKaukanaTäydellisestä:Alkuperäinen kirjoittaja Aaban:Alkuperäinen kirjoittaja AikaKaukanaTäydellisestä:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja AikaKaukanaTäydellisestä:Alkuperäinen kirjoittaja tyhymä:kun mulla on s-bonuskortti ja esim. tankatessa valitsen aina s-bonus enkä s-tiliä? Kortti on ja yhteishyvä-lehti ostotietoineen tulee mutta koko systeemistä en ymmärrä mitään...![]()
Ei siinä tiliotteessa nykyään näy enää koko summa vaan pelkästään edellisen kuukauden kertyneet bonukset.
Kyllä mulla on näkynyt kaikki mitä vuoden alusta on kertynyt.
Alkuperäinen kirjoittaja Aaban:Alkuperäinen kirjoittaja AikaKaukanaTäydellisestä:Alkuperäinen kirjoittaja Aaban:Alkuperäinen kirjoittaja AikaKaukanaTäydellisestä:Alkuperäinen kirjoittaja ap:Alkuperäinen kirjoittaja AikaKaukanaTäydellisestä:Alkuperäinen kirjoittaja tyhymä:kun mulla on s-bonuskortti ja esim. tankatessa valitsen aina s-bonus enkä s-tiliä? Kortti on ja yhteishyvä-lehti ostotietoineen tulee mutta koko systeemistä en ymmärrä mitään...![]()
Kyllä mulla on näkynyt kaikki mitä vuoden alusta on kertynyt.
Ai jaa... Meillä ei kyllä näy.
Alkuperäinen kirjoittaja AlterEgo:kuin kauan sulla on ollut s-etukortti?
sulla on miljoonia siellä tilillä!![]()
Alkuperäinen kirjoittaja hei:Tuut sitten kertoon tähän ketjuun (pistä kirjanmerkkeihin) paljon sulla siellä tilillä sitä fyrkkaa onSaadaan kateellisena sitten kuolata täällä sun joulurahojen perään
![]()
Alkuperäinen kirjoittaja AlterEgo:kuin kauan sulla on ollut s-etukortti?
sulla on miljoonia siellä tilillä!![]()
Alkuperäinen kirjoittaja kerro jo:jos ostat tonnilla kuussa, rahaa tulee tilille 50e joka kuukausi
Joka vuosi on tuplabonuskuukausikin, joten sillloin tulee 100e jos ostat tonnilla
voit siitä sitten laskea, että paljonko se teee noin suunnilleen vuodessa![]()