onkohan mulla masennusta vai muuten vaan sekoamassai?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "hile"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
H

"hile"

Vieras
vai mikä? kaikki tuntuu tyhjältä. olo on yksinäinen, mut on täysin unohdettu, oon pelkkää ilmaa miehelle. mulla ei oo mitään tarkoitusta tässä elämässä. tiskikoneen täyttäminen tuntuu raskaalta. mies ärsyttää tekis mieli repiä siltä silmät päästä. se käyttäytyy mua kohtaan ihan ku joskus aikoinaan ne jotka kiusasivat mua koulussa. sellasta psyykkistä kiusaamista, sellaista mihin ei tartte edes mitään sanoja se näkee ihmisen kasvoista/ilmeestä.

eipä mulla muuta.. :/

jossain keskustelupalstalla oli jollain mottona, että jos epäilet masennusta niin tarkista ensin, löytyykö lähistöltä kusipäitä.

Mutta kyllähän masentuneelle noin käy. Eikä varmaan oikeen kukaan pysty tuommoista kohtelua ollenkaan oireilematta käsittelemään. Paitsi joku, joka tietää tasan mitä haluaa ja toimii sen saadakseen. Sellaiseksi voi onneksi opetella, kun pääsee irti häpeästä.

Kerro toki, mitä se mies sitten tekee. Ja mitä sinä teet, miten paljon saat tiedotetuksi miehelle asioita? Jos käännät raivon sisäänpäin etkä saa viestittyä missään muodossa miehelle, että tämä ei nyt passaa, niin ei ole mikään ihme, jos alat epäillä olevasi sekoamassa. Et kyllä vaikuta mitenkään alkavasti seonneelta.

Siihen miehesi kiusaamiseen pitää puuttua ja selvittää, mitä mokoma mulkoilu oikeastaan tarkoittaa. Varaa aika parisuhdeterapiaan ja mene sinne vaikka yksinäsi, ellei miehesi suostu lähtemään. Saat puhuttua kaikki pikkuasiat ja selvitettyä asiantuntijan kanssa, miten pitäisi jatkossa menetellä. Et sinä mihinkään sekoa, mutta olet ahdistunut ja kukapa ei olisi tuossa tilanteessa.

Yhteistyössä