T
Tea89
Vieras
Tapasin viime vkl ihanan miehen baarissa kun olin Helsingissä käymässä. Selvis että mies on akateeminen. Tai siis opiskelee yliopistossa, mutta eikös se oo sama asia? No oli tosi kivaa ja sitten pidetty yhteyttä tosi paljon. Huomasin vaan että kun keskusteltiin, niin miehellä meni pasmat sekasin kun selvis että en oo ees lukioo käyny. Jotenki ilmeisesti hänen piireissään kaikki on käyneet. Ei hän sitä sanonut, mutta meni vaikeeksi kyllä.
Mies on ihan eri planeetalta kuin mitä mun kotipaikan ukot. Mutta mietin vaan, että mahtaako tämä koulutusjuttu vaikuttaa huonosti mun kannalta. No meen taas ensi vkl sen luo Helsinkiin, että kaipa pitäis tätä asiaa selvitellä kans. Onks jotain neuvoja?
Emmää kai mikään ihan tyhmä oo, mutta teininä oli muut asiat mielessä kuin koulunkäynti. Varmaan olisin lukionkin päässy läpi jos oisin yrittäny. Mut ei kyllä mihinkään yliopistoon olis ollu mahiksia.
Mies on ihan eri planeetalta kuin mitä mun kotipaikan ukot. Mutta mietin vaan, että mahtaako tämä koulutusjuttu vaikuttaa huonosti mun kannalta. No meen taas ensi vkl sen luo Helsinkiin, että kaipa pitäis tätä asiaa selvitellä kans. Onks jotain neuvoja?
Emmää kai mikään ihan tyhmä oo, mutta teininä oli muut asiat mielessä kuin koulunkäynti. Varmaan olisin lukionkin päässy läpi jos oisin yrittäny. Mut ei kyllä mihinkään yliopistoon olis ollu mahiksia.