Onkohan mulla influenssa vai keuhkokuume?

07.06.2007
594
0
16
Mulle ei siis ikinä nouse korkee kuume. Nyt on kuumetta 39,1 ja hirvee horkka päällä. Aamulla ennen sängystä nousua kuume oli jo 38,5. Ei oo nuhaa, kauhee yskä vaan. Koko tauti alko ihan yllättäin. Eilen aamulla oli viel ihan terve olo, mut sit puolen päivän jälkeen iski kuolema. Ei täs muuta, mut en tosiaan oo tottunu tälläseen lämpöön. Normaalissa flunssassa jo 37,5 vie ihan sekasi.

mulla alko tiistaina kamala tauti ja eilen oli vielä kuumetta 39.hirvee yskä ja kurkkukipu :x sairaslomaa vielä huomenna ja tiistaina.vuoteessa olen maannu koko ajan.lääkärissä kävin ja hän epäili influenssaa

Alkuperäinen kirjoittaja pintelin:
Mä olin just viime viikolla influenssassa ja itku pääsi niin kipee olin. :/ Kuumetta oli 39,5 särki ja kolotti joka paikkaa. :$

Joo kyllä täälläkin itku on silmässä. Onneks mies on vielä terve niin joutaa passaamaan B) Sekin vaan valitteli töihin lähtiissä huonoa oloa. Onneksi tuolla buranalla jaksaa nousta vähän ees pystyyn. Täytyy varmaan huomenna lähtee hakee saikkua, niin en tartuta työkavereita. Luin et tarttuu jopa 3-7päivää tartunnan saannista.

Jännä muuten, et kaikkein kipein on toi mun katkennu käsi (katkesi siis viime syksynä) Siihen särkee ihan julmetusti.

Alkuperäinen kirjoittaja HuliHumppanpuli:
Kuulostaa influenssalta. Mulla kuumetta oli 40,6 korkeimmillaan ja yli 39 5 päivää, oli pikkasen voimat loppu ku samalla sairastettiin kaikki paitsi esikoinen :/

Paranemisia!

No huh. Aika kova tauti siis. Mä kun tosiaan en oo tottunut sairastaa ni tää tuntuu ihan hirveeltä. Kyllä taas saa olla onnellinen, että on aika terveenä pysyny. Oisin saanu töitten puolesta kyl rokotteenki, mut enpä ottanu. Mut toisaalta, oisko sekään auttanu.

Alkuperäinen kirjoittaja RobottiRuttunen:
Kuulostaa influenssalta. Mulla kuumetta oli 40,6 korkeimmillaan ja yli 39 5 päivää, oli pikkasen voimat loppu ku samalla sairastettiin kaikki paitsi esikoinen :/

Paranemisia!

No huh. Aika kova tauti siis. Mä kun tosiaan en oo tottunut sairastaa ni tää tuntuu ihan hirveeltä. Kyllä taas saa olla onnellinen, että on aika terveenä pysyny. Oisin saanu töitten puolesta kyl rokotteenki, mut enpä ottanu. Mut toisaalta, oisko sekään auttanu.

No, jos jotain hyvää, niin tuskin sitä tämän jälkeen sit saat muutamaankaan vuoteen. Siis eikös sekin niin mene, että kun sen sairastaa ei siihen vähään aikaan sairastu uudelleen?

Alkuperäinen kirjoittaja lumihiutale82:
kyllä mä välillä istuin netissäkin vaikka oli 39 kuumetta,kävin myös työterveydessä ja ajoin autoa...ei ollut paljoa vaihtoehtoja.nyt ei onneks oo kuumetta....yskä jatkuu ja kurkkukipu.

Näin! Ja minä siivosin lapsen oksennusta lattialta ku oli kuumetta 40,6 .. ja olihan se esikoinenkin sairaana, sehän se oksensikin :snotty:

Alkuperäinen kirjoittaja lumihiutale82:
kyllä mä välillä istuin netissäkin vaikka oli 39 kuumetta,kävin myös työterveydessä ja ajoin autoa...ei ollut paljoa vaihtoehtoja.nyt ei onneks oo kuumetta....yskä jatkuu ja kurkkukipu.

Näin! Ja minä siivosin lapsen oksennusta lattialta ku oli kuumetta 40,6 .. ja olihan se esikoinenkin sairaana, sehän se oksensikin :snotty:

Tää onkin ainut hetki kun olen ihan tyytyväinen siihen, ettei meillä ole lapsia. Vaikka niitä niin älyttömästi haluaisinkin.

Yhteistyössä