AUTTAKAA! Onkohan mulla keuhkokuume?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vänkäleuka
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vänkäleuka

Vieras
Oon miettiny että voikohan mulla olla keuhkokuume, siis kuumeeton keuhkokuume. Olen ollut nyt 4viikkoa flunssassa, keuhkoista yskin paksua vihreetä limaa ja hengittäessä rohisee/kurluttaa (välillä, rohina loppuu kun saa limat yskittyä pihalle). Kuumetta mulla ei oo ollu missään vaiheessa mut nyt on alkanu kunto pettään. Yritin äsken vaunutella vauvan kanssa ja tuntu jotain kilsan jälkeen etten jaksa takaisin kotiin. hengästytti ihan hirveesti.
Tähän asti olo on kumminkin ollu ihan ok, tämä rään määrä vaan hämmästyttää kun sitä paksua vihreetä räkää ja limaa vaan riittää!!
Mut ei oo mitään hengenahistusta tai kipua rinnassa jne.

Ja EI, en halua mennä lääkäriin ellei oo ihan pakko, meidän tk-lääkäri on yhtä viisas kuin ton lähiöbaarin kännisin spurgu.

[QUOTE="vieras";22894351]Jos kunto alkaa pettää, niin lääkäri on varmasti oikea paikka. Keuhkokuume on oikeasti vaarallinen.[/QUOTE]

näin. Tuli mieleen keuhkoputkentulehdus nyt ainakin. Ab:tä hakemaan vaan.

Mulle sanoi lääkäri kerran, kun sairastin keuhkokuumeen ja yskin kans vihreää limaa, että paksu, vihreä lima on merkki tulehduksesta keuhkoputkissa tai keuhkoissa. Hopi hopi lääkäriin, keuhkokuume on hoitamattomana vaarallinen!

niin mutkun ei sitä tiedä onko tää keuhkokuumetta! Kai mä tuntisin itseni sairaammaksi?? Kaverilla kun oli (kuumeeton) keuhkokuume niin se ei jaksanut edes postilaatikolle. Kyllä mä vielä viikonlopun yli seuraan...

olis kiva kuulla kokemuksia onko joku päässyt bakteeritulehduksesta (bronkiitista tai keuhkokuumeesta) ilman antibiootteja!!!

Yhteistyössä