[QUOTE="pelottaa";28141110]Ap on kyllä käynyt läpi hierojat ja hermoradatkin "hoidettu". Päänsärky on jatkunut nyt 2 vuotta. "Lääkärille" =höpön höpön nimerkille toteaisin että aivokuvauksistani löytyi pieni poikkeama kun ne tehtiin ja sitä ennen nämä tavis tk-lääkärit ajattelivat juuri noin kuten sinä nyt eli mitätöiden oireitani.Tämä minun poikkeama ei onneksi ollut kasvain,mutta antoi aihetta lisätutkimuksiin.
Kaikki päänsärky on tk-lääkäreille lihasjännityksestä johtuvaa.[/QUOTE]
Jos pahoinvointi helpotti ylösnousulla ja venyttelyllä, veikkaisin minäkin jännitysniskaa. Yöllä niska voi mennä tosi pahasti jumiin. Aivokasvaimen aiheuttama pahoinvointi ei helpota tuolla lailla.
Jos sinulla on pistelyä, sinulla voi tosiaan olla myös hyperventilaatiota ja se voi alkaa yölläkin. Minulla on ajoittain hyperventilaatiota sillä lailla, että sitä on vuorokaudet ympäriinsä. Koko ajan pistelee. Sitä voi kestää parikin viikkoa ja sitten huomaan yhtäkkiä, että se onkin loppunut. Jos on ollut oikein huono yö, herätessä minulla on paikat jumissa, päänsärkyä, kova jano ja olen ihan väsynyt, vaikka olen nukkunut pitkät yöunet. Yö menee siinä tavallaan ihan hukkaan ja on kipeä ja väsynyt olo aamulla. Yhtään paniikkikohtausta en ole koskaan saanut. Tämä on aika kumma vaiva, kun aina puhutaan paniikkihäiriökohtauksista ja hyperventilaatiokohtauksista, mutta ei ikinä pitkään kestävästä hyperventilaatiosta. Minulla on paljon stressiä elämässä silloin kun mies on työttömänä ja talous menee päin pyllyä, mutta aina tuo hyperventilaatio ei tunnu liittyvän yhtään mihinkään vaan voi alkaa juuri silloin kun tuntuu oikein mukavalta ja rennolta. Kokeilin kerran masennuslääkitystä parin kuukauden ajan, mutta sillä ei ollut mitään vaikutusta tähän vaivaan. Varmaan joku ahdistuslääkitys olisi oikeampi valinta, mutta pärjään minä ilmankin.
Minulla on aurallinen migreeni ja minulla on sellainen ennakko-oire tuossa migreenissä, että minulle tulee välillä kasvojen/silmien nykinää 1-2 päivää ennen migreenikohtausta. Tuollaista nykinää ei ole muuten, joten tiedän mitä on odotettavissa. Varsinainen aura eli näköhäiriö ja sanojenlöytämisvaikeus tulee sitten vähän ennen päänsäryn alkamista.
Tämmöisiä vaihtoehtoja minä keksin aivokasvaimelle

Kurjaa että olet saanut niin negatiivista palautetta täällä.
Oletko sinä kokeillut lihasrelaksantteja? Jos niska on ihan hirveän jumissa, se voi aiheuttaa tosi pahojakin oireita ja ongelma pitäisi saada hoidettua keinolla milllä hyvänsä.