Onkohan mitään toivoa enää:(((.....Vauva asiaa....

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieläkerran
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieläkerran

Vieras
Pian 3v. napsahtaa mittariin,kun ollaan yritetty vauvaa;(!!
Minulla kait hormooni vikaa+lyhyt luteaali vaihe.Hoitoihin en ikäni takia lähde,eikä mieskään...
Lapsia ennestään,mutta nyt näemmä tullut stoppi!!
Mikä avuksi???

Jos ette hoitoihin halua, niin ei kait niitä mitään kotikonstejakaan ole. Ei ne hoidot aina ole niin rankkoja, joillakin tietty saattaa mennä vuosia, että tärppää, mutta esim. itsellä meni n. 3-4 kk.

Alkuperäinen kirjoittaja mutsi:
Jos ette hoitoihin halua, niin ei kait niitä mitään kotikonstejakaan ole. Ei ne hoidot aina ole niin rankkoja, joillakin tietty saattaa mennä vuosia, että tärppää, mutta esim. itsellä meni n. 3-4 kk.

En ole yli 40v. mies on pitkästi yli;)
Olen koittanut teroja,raskauduin--)keskenmeno.
En pääse terv.kesk.puolelle sanottiin suoraan.
Oma gyne ei ota minua vastaan enää..
Soitin juuri neuvolaan.

Alkuperäinen kirjoittaja vieläkerran:
En ole yli 40v. mies on pitkästi yli;)
Olen koittanut teroja,raskauduin--)keskenmeno.
En pääse terv.kesk.puolelle sanottiin suoraan.
Oma gyne ei ota minua vastaan enää..
Soitin juuri neuvolaan.

Yksityiselle pääsee aina!!!

Hei, Mene lapsettomuusklinikalle. Siellä ne varmasti tekevät kierronkartoituksen ja jos selkeästi jokin hormoonihäikkä tms., saat siihen lääkityksen. Silloin voisit saada avun helposti. Mutta jos luteaalivaihe on liian lyhyt, niin siihen auttaa juuri keltarauhashormoni. Miksi et sitä ehdottomasti halua? Ikävää, että tuli keskenmeno terolutin kanssa, mutta eikös se ole merkki siitä, että se toimi, kun kerran raskaus alkoi?

Alkuperäinen kirjoittaja On vaihtoehtoja:
Hei, Mene lapsettomuusklinikalle. Siellä ne varmasti tekevät kierronkartoituksen ja jos selkeästi jokin hormoonihäikkä tms., saat siihen lääkityksen. Silloin voisit saada avun helposti. Mutta jos luteaalivaihe on liian lyhyt, niin siihen auttaa juuri keltarauhashormoni. Miksi et sitä ehdottomasti halua? Ikävää, että tuli keskenmeno terolutin kanssa, mutta eikös se ole merkki siitä, että se toimi, kun kerran raskaus alkoi?

Täytyy vielä koittaa teroja,mutta km. takia väliä oon pitäny.

Yksityiselle pääsee hoitoihin varmasti, muistaakseni ainakin niinkin pitkälle kuin naisen ollessa 44 vuotias. Toinen asia on sitten se, että Kela ei korvaa noista hoidoista mitään sen jälkeen kun nainen on täyttänyt tietyn vuosimäärän, muistaakseeni 40 v.

Yhteistyössä