O
olivia
Vieras
Olen sinkku, lapseton ja minulla ei ole ollut yli vuoteen mitään kontaktia miehen kanssa.. Maanantaina kävin ihmettelemään kun ei ole kuukautisia kuulunut pitkään aikaan, mulla joskus tekee sen että ei tule kuukautisia koska minulla on erittäin stressaava työ. Olin hieman huonovointinen ja luulin olevani kipeä. Menin lääkäriin ja hän tutki ja sanoi että otetaampas ihan varmuuden vuoksi raskaustesti, minähän annoin näytteen ihan kuuliaisesti koska tiesin etten voi olla raskaana mutta en kehdannut sanoa että en ole ollut miehen kanssa miesmuistiin.. No, tulokset tuli ja positiivinen se raskaustesti oli!! Sitten menin yksityiselle ultraan ihan kauheassa paniikissa ja järkytyksessä, siellä todettiin että olen todellakin raskaana, siellä näkyi lapsi ja olen noin viikolla 13!! En itse edes pystynyt katsomaan sitä kuvaruutua.. Menin kotiin ja silloin iski tajuntaan, mitä ihmettä, onko minut raiskattu!!! Juhlin joskus aika rajusti kavereiden kanssa, käydään saunassa, ryypätään ja niin edespäin.. Harvoin menemme edes baariin! Ryypätään yleensä joka viikonloppu minulla. Joskus satun heräämään sohvalta aamulla kylpytakkisiltani ja kaverit nukkuu siellä täällä.. Ja nyt siis epäilen että joku on raiskannut minut kun olen sammunut sohvalle!! Ja en tiedä yhtään että kuka se voisi olla, koska juhlitaan aina tyttöporukalla! Onko joku päästänyt jonkun minun luo ja sitten tämä tyyppi on raiskannut minut...?? Tämä kirjoitus alkaa mennä jo hysteeriseksi, koska kerron tästä vasta jollekkin ulkopuoliselle ekaa kertaa.. Hyi että minulla on likainen olo! Minä en tiedä mitään lapsista, en raskaudesta, en yhtään mistään! Mitä minä teen!!??