Onkohan minulla tuo sydännkuoleman riskitekijä.. Tuli kamala paniikki, kun luin uutisen..

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vieras
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

vieras

Vieras
http://yle.fi/uutiset/terveys_ja_hyvinvointi/2009/11/suomalaistutkijat_loysivat_uuden_sydankuolemien_riskitekijan_1163452.html

Olen täällä ihan paniikissa :(

Pelkään kamalasti äkkikuolemaa..

no me kaikki kuollaan joskus. toiset äkilisesti, toiset ei. toiset tänään, toiset huomenna. turha on väistämätöntä pelätä.
elätkö mieluummin nyt täysillä vai murehditko tulevaa kuolemaa tänäänkin ? ei pitäisi olla vaikea valinta.
jos pelko alkaa liikaa hallita ajatuksia ja elämää, suosittelen hakeutumaan jonnekin juttelemaan :hug:

Pari vuotta itten tehtiin rytmihäiriöiden ja jonkin sivuäänen takia tutkimuksia. Mitään ei löytynyt, mutta silloinhan ei tiedetty tästä tutkimuksesta vielä mitään.. Olen ihan paniikissa täällä :(

Ajattelin jos soittaisin kerdiologille ja pyytäisin katsomaan filmini, mutta en taida haluta tietää jos minulla tämä vika vaikka onkin..

Miksi minä pelkään aina!!! Tämä aamu mennyt panikoidessa. Mitetin, soitanko lääkärille vai en.. Jotain pakkoajatuksiako nämä on? Sydän hakkaa enkä voi keskittyä mihinkään :(

Itkettää!!!

Anteeks ap, muttaoot vähän hölmö :) Nyt alat ajattelemaan muita juttuja ja unohdat tollaset ajatukset kokonaan! Mäkin pelkään kaikke, kuolemaa, sairauksia ym, mutta yritän olla ajattelematta niitä ja elää täysillä. Elämä menee hukkaan jos vaan pelkää..

Niinpä. Nyt vaikka lähet ulkoilemaa ja karistat kaikki tyhmät asiat mielestä ja ajattelet jotain mukavaa.. :) Vaikka Joulua :D Joulu on ihana ja sitä voi suunnitella vaikka kuinka paljon..

Alkuperäinen kirjoittaja V:
Niinpä. Nyt vaikka lähet ulkoilemaa ja karistat kaikki tyhmät asiat mielestä ja ajattelet jotain mukavaa.. :) Vaikka Joulua :D Joulu on ihana ja sitä voi suunnitella vaikka kuinka paljon..

Kiitos, näin yritän tehdä! :)

Yhteistyössä