Onkohan minul nyt liikaa rahaa vai mistä ihmeestä johtuu??

pelottava pontso

Aktiivinen jäsen
08.10.2006
10 493
2
36
Ensikskii kun minul on ne ihme farkut! Niitten taskusta löytyy AINA vähintään 5e kun pistän ne pesuun, tai muuten vaan tyhjään taskut. Suurin summa on 15e. Seteleinä ja niin pieneks rullaks kääriytyny että pari kertaa on roskiin menny ja sit vast oon vilkassu että mikä roska oli ton värinen :o

No nyt viime aikoina on 5e seteli löytyny laskupinin välistä :o
ja tänään kolis mikron päältä kolikoita 7,95e verran lattialle kun mikroa käytin :o
Takin taskussa kilisi pikkurahoja, tulostimen päällä oli 85 senttiä...
Siis paikoista, missä en koskaan säilytä rahoja, löytyy epämääräinen määrä rahaa :o

Ei sitä taas rahapussissa ollu yhtään :D

En minä noihin paikkoihin rahoja laita :o Noi farkut on kyllä mystisimmät! Taskuihin laitan vain nessun jos sitäkään! hmm.... nessut muuttuu rahaksi ?

Ja jos oikeesti joskus tarvii pikkurahoja niin ei taatusti löydy, ei niin mistään :D

turhaa pohdintaa taas päivän ratoksi :laugh:

Hanki säästölipas ja laita aina ylimääräiset lantit sinne. Sitten lipas pankkiin ja tilille. Jos vielä kertyy liikaa, avaa arvo-osuustili ja osta muutama osake pesämunaksi, juuri nyt on halpaa!

B)

Minul on säästöpossu!! Ja siellä on rahaa... tai sit nappeja :whistle: no se kolisee kuitekii :D
Sinne laitan aina kaikki joutilaat pikkurahat. Ja jos noi kaikki ympärillä lojuvat rahat ois minun käsissä ollu, niin kyllä ne oisin sijoittanut oikeisiin osoitteisiin!!
Enkä usko että yöllä unissani seikkailen täällä ja levitän rahoja minne sun sattuu :laugh:

Käyttöä noille kaikille löydöille kyllä on!! Mutta mistä ne menee noihin ihmeellisiin paikkoihin :whistle:

Alkuperäinen kirjoittaja Koivunkäpy:
sun farkut siis muuttaa nessut seteleiksi.. lainaatko niitä mulle??
ja mikronpäällinen muuttaa roskat kolikoiksi?

Kutakuinkin näin!!

hmm.. kohta meinaan vetää ne pökät jalkaan kun lähetään joten ei just nyt jouda lainaan :laugh:

Enkä käy silleen viihteellä että siellä rahaa niien housujen taskuun tungen! Enimmäkseen töissä noi pökät on jalassa, ja joskus harvoin vapaalla ollessani, kuten tänään, kun toiset on pyykissä. (ne toiset ei muuta nessuja rahaksi, niien taskussa ei oo koskaan mitään muuta kuin roskaa, jos niitäkään)

Toi mikrolähestyminen on ihan uutta! Oisko nyt toinen kerta kun näin on käynyt, joten en ole vielä päässyt perehtymään asiaan, että onko ne roskat mitkä muuttuu vaiko huulirasva (taas kadonnu) vai kynät (nekin karkuteillä) vai mitkä :o

Tai sit joku käy yöllä ostamassa minulta parhaimmat rasvat ja kynät ja jättää tilalle kolikoita :o

*suunittelee videokameran virittämistä ens yöksi*

Yhteistyössä